Gjest har migrene Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Jeg kan bare gi opp å sove. Det er nok mangel på søvn og vann sikkert. Det kan godt hende. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Uuups ja! Fort gjort Ja;) Hadde ikke lyst å bruke nicket mitt i tissetråden, men det er vel ingen krise heller. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 He he Men det var ikke den verste tråden å oute seg i, du kunne like godt ha skrevet med nick fra starten av. Ja, det er vel ikke sååå farlig å snakke om tiss og mens og sånn;) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Ja, det er vel ikke sååå farlig å snakke om tiss og mens og sånn;) Vi dolere blir rimelig herdet på det området, ja! Jeg har ikke fortalt noen i RL at jeg bruker Diva cup, men her inne legger jeg ut om det og mine kraftige mensblødninger uten den minste blygsel. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Vi dolere blir rimelig herdet på det området, ja! Jeg har ikke fortalt noen i RL at jeg bruker Diva cup, men her inne legger jeg ut om det og mine kraftige mensblødninger uten den minste blygsel. ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.