Gå til innhold

FU: Dagens kveldsmat/middagstråd

Anbefalte innlegg

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1172006678' post='3540061]

Ja. He he.. Trodde det var helt normalt å si, jeg ;)

Tror det er normalt å si på vestlandet, men ikke resten av landet (har lært meg å si syltetøy etter jeg flyttet til østlandet)

Skrevet

Rester av gryterett fra i går til middag.

Yoghurt og noen nøtter til kvelds.

Gjest annlovinda
Skrevet

Middag: Gryte med karbonadedeig, paprika, squash, sjampinjong. Potetmos ved siden av.

Kvelds: 2 skiver, 1 med kaviar og en med laks & majones.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Er det kortform av syltetøy? Det har jeg i så fall aldri hørt.

Wow..

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg spiste 2 bløtkokte egg, og en grov baguett med servelat på, til kvelds.

Middagen i dag var spaghetti med hjemmelaget tomatsaus med masse sopp, løk og kjøttdeig i.

Skrevet

I dag hadde vi hjemmelagd tomatsuppe med makaroni, egg og hvitløksbrød.

Til kvelds ble det et glass rødvin og en hel pose tortillachips.. Uff og uff! Jeg må ikke ha sånt liggende i skuffen!!

Gjest vestlendingen
Skrevet

Tror det er normalt å si på vestlandet, men ikke resten av landet (har lært meg å si syltetøy etter jeg flyttet til østlandet)

Jeg er fra vestlandet (og det er mannen min også, fra en annen del av vestlandet) og ingen av oss er vant til at dette blir brukt i dagligtale.

Skrevet

Jeg er fra vestlandet (og det er mannen min også, fra en annen del av vestlandet) og ingen av oss er vant til at dette blir brukt i dagligtale.

Dere altså :P

Skrevet

Vestlandet

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1172005446' post='3540025]

Middag:

Hjemmelaget potetstappe med kylling/kalkun pølse uten skinn.

Kvelds: En appelsin og en skål havregryn med sylte og kanel :D

"Sylte" sier vi vel ikke til syltetøy i Stavanger? Sylte er sånn fleskegreier vi har til jul. Men sylltiss, det kan en si.

Skrevet

"Sylte" sier vi vel ikke til syltetøy i Stavanger? Sylte er sånn fleskegreier vi har til jul. Men sylltiss, det kan en si.

I know. Men jeg er ikke fra Stavanger så :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...