Gjest DadBag Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Vi ser jo så mye til Bagdad på TV, og jeg kunne godt tenkt meg å ta en ukes ferie der. Spørsmålet er om det er trengs visum, og hvordan hotellstandarden er, spisesteder, uteliv, shopping, severdigheter osv. Hvilke selskaper er det som flyr dit? 0 Siter
Gjest fysj så anonym jeg er :P Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Bagdad? Er det Iran? Irak? Iran - Irak, whats the difference. 0 Siter
G-bo Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Først vil gratulere deg med en god avgjørelse, dette blir nok en spennende opplevelse. Hotell Ambasador anbefales på det sterkeste, flott standard og god service. Mulighetene for shopping er det ikke noe å si på, og utelivet er helt sinnsykt;-) God tur og hold oss gjerne oppdatert med reisebrev... 0 Siter
G-bo Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Bagdad? Er det Iran? Irak? Iran - Irak, whats the difference. Jøss er det deg.., god morgen.., du må ha sovet godt de siste årene ;-) 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Flyselskap? US airforce og RAF har regelmessige flygninger dit..visstnok. Utelivet er uvanlig fett, og bli ikke forundret om det er hodet ditt som blir servert på Ogrish etter turen:) 0 Siter
Mista nikket Skrevet 21. februar 2007 Skrevet 21. februar 2007 Fest hver dag med fyrverkeri og smellerter. 0 Siter
mrxx Skrevet 21. februar 2007 Skrevet 21. februar 2007 Ja det er et fint sted hvor det er grilling hver kveld. Send oss reisebrev så lenge du er i stand til det. En annen ting som er lurt å ordne med på forhånd så er det løsepenger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.