Gjest dolerine Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=139212 Hva? 0 Siter
vanilje Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Kult!! Vil gjerne ha rollen til Bruce Willis jeg da, bortsett fra at jeg gjerne kunne tenkt meg å overleve liksom... 0 Siter
Bassisten Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Kult!! Vil gjerne ha rollen til Bruce Willis jeg da, bortsett fra at jeg gjerne kunne tenkt meg å overleve liksom... Er du flink til å bore da? 0 Siter
vanilje Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Er du flink til å bore da? Ehm...ikke spes...men verden har sikkert gått fremover siden filmen Armageddon ble spilt inn. Nå finnes det sikkert maskiner jeg kun trenger å bruke stemmen min til å bruke. Tenk deg..fly opp dit, ta en liten flytur i verdensrommet, vinket ned til dere, sprengt hele den greia i filler, og blitt like stor helt som Supermann , ehm, kvinne.. ;-) 0 Siter
Gjest Hypotetisk trussel Skrevet 21. februar 2007 Skrevet 21. februar 2007 Helt håpløst å prøve slikt. Man har gjennomført fysiske test- eksperimenter for å finne ut hvordan slikt virker. Det er omtrent umulig å lykkes. Mer sannsynlig utfall er jo at den ikke treffer jorden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.