Gjest har du noen tips? Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Er det en fin sang med en spesiell tekst du vil anbefale hvis jeg vil sjarmere noen jeg liker veldig godt? Tips mottas med takk 0 Siter
Gjest dolerine Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Janet Jackson med That's the way love goes. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 "Det er vanskelig å være beskjeden, når man er helt uten feil!" Har dama(?) humor, så går den rett hjem. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 "Drunkard Logic" med The Fat Lady Sings But if I held you in my arms again / This time I'd never let you go / And I would feel the universe for you / And I would let you know Det er så usigelig nydelig sagt (sunget, da...)! 0 Siter
Gjest Tuller ikke engang Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Hellbillies med "Det finaste eg veit". Vinner hver gang. :-) 0 Siter
guffelure Skrevet 21. februar 2007 Skrevet 21. februar 2007 "Ingen er så nydelig som du ...ååå, ingen er så vakker når du viser hvem du er .. åå nei, ingen øyne skinner slik som dine øyne gjør ... INGEN er så nydelig som DU". Dette er en sang (av Tor Endresen) som går "rett hjem" forutsatt at du klarer å synge den med INNLEVELSE og TROVERDIGHET. Regner forøvrig med at dette er til en dame, skulle jeg mot formodning ta feil her, så vil det ikke bli helt det samme lissom. "Go for it" ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.