Gå til innhold

Canon SmartBase MP 700 Photo -hjelp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle smarte nick..

Jeg har en slik alt-i-ett-maskin med skriver, scanner og kopimaskin i samme boks. Boksen er drøye 3 år gammel og det har aldri vært noen problemer med den før.

Nå virker det som den er helt "bortreist" når det gjelder farger. Enten så blir det blankt, eller så blander den noen helt andre farger, eller bytter blått og rosa svart/gult eller hva som helst.

En bekjent har samme maskin og samme problem.

Jeg regner med at det ikke er noen vits i å sende tingen til doktor, siden den er så gammel og brukt.

Er det noen som har noe forslag til løsning?

Jeg har nye ferske blekkpatroner, originalblekk, har brukt feilsøking og rens, lastet ned ny driver.. ingenting hjalp.

Takker for tips :-)

Skrevet

Hei igjen.

Det var litt dumt av meg å bare legge ut spørsmålet her på Åpent. Tror dere ikke at det er lurere å legge det inn på Data? Jeg slenger det inn dit så får vi se.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...