Gjest KlaraKlegg Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Hva synes dere om å få OL til Norge?? Jeg synes det er helt sinnsykt med tanke på hvor mange andre ting vi trenger pengene til. Feks,veiene her i landet,de er en skam for dette rike landet... Hva mener dere? 0 Siter
Søssa Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Legges OL til Norge så må det nok til en oppgradering av vegene, kanskje et grei måte å få til det på. E6 Oslo - Lillehammer ble jo oppgradert en god del før -94. Er ellers enig, vi kaster snart pasientene ut av sykehusene, eller de må ligge i korridorene mens det står tomme pasientrom ellers på huset. Hvilke land har råd til å drive sykehus om ikke rike Norge? Ikke bare sykehus forresten, sykehjem, institusjoner osv. Huff, jeg tok visst litt av... 0 Siter
Gjest Winamp Skrevet 21. februar 2007 Skrevet 21. februar 2007 For, i tilfelle det blir aktuelt med et nytt EU-valg rundt 2018. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 21. februar 2007 Skrevet 21. februar 2007 Trodde et sekund eller to at du spurte om vi var for eller i mot DOL!!!!! 0 Siter
Gjest mij Skrevet 21. februar 2007 Skrevet 21. februar 2007 Masse argumenter - konklusjonen er at jeg er mot. Selv om Lillehammer i 94 var helt fantastisk. 0 Siter
EllaJo Skrevet 21. februar 2007 Skrevet 21. februar 2007 imot, det er mye annet vi kan bruke de pengene på 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.