Gå til innhold

Anna N. Smith sjokkerer igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel anna var tydelig ikke frisk, psykisk sett...

Og jeg syntes rett og slett det er makabert måten sånne ting spres på nett...

Hun var bare et menneske, og det føler jeg de fleste glemmer i desse dager...

Skrevet

Det er usmakelig med sånne oppslag synes jeg, dette handler om et menneske som ennå ikke er begravd, desverre er hun død så hun kan ikke lengre forsvare seg.! hva barnet og hennes mentale angår så har iallfall ikke VI noe med det., så hva er sensasjonen med inlegget ditt?

for meg blir det bare dumt og tåpelig..

Gjest Signe Tur
Skrevet

Det er usmakelig med sånne oppslag synes jeg, dette handler om et menneske som ennå ikke er begravd, desverre er hun død så hun kan ikke lengre forsvare seg.! hva barnet og hennes mentale angår så har iallfall ikke VI noe med det., så hva er sensasjonen med inlegget ditt?

for meg blir det bare dumt og tåpelig..

Ja, det var dumt av meg å legge det her.

Jeg reagerte på at kjæresten hennes filmet dette og at det så kom på nyhetene. Hvordan skulle de få tak i det? Jeg synes også det var merkelig og dumt at han filmet dette i steden for å hjelpe henne.

Gjest Signe Tur
Skrevet

Vel anna var tydelig ikke frisk, psykisk sett...

Og jeg syntes rett og slett det er makabert måten sånne ting spres på nett...

Hun var bare et menneske, og det føler jeg de fleste glemmer i desse dager...

Det var dumt av meg å legge linken her.

Men jeg ble sjokkert over at kjæresten hennes kunne filme dette og at en tv-kanal fikk tak i det.

Skrevet

Får meg bare til å synes mer synd på henne.... Tror hu hadde det hardt.

Gjest Signe Tur
Skrevet

Får meg bare til å synes mer synd på henne.... Tror hu hadde det hardt.

Jeg synes også synd på henne, men jeg skulle ikke lagt linken her.

Skrevet

Jeg synes også synd på henne, men jeg skulle ikke lagt linken her.

Tja. Spørs på hva konteksten rundt å legge ut linken er. Gjort er gjort.

Gjest Signe Tur
Skrevet

Tja. Spørs på hva konteksten rundt å legge ut linken er. Gjort er gjort.

Jeg mente ingenting vondt med det.

Skrevet

Fikk bare fryktelig vondt av henne da jeg så dette....så trist, hun var jo som et lite barn, jo!

Han typen virker jo ikke særlig god, da.

Lurer på hvordan det barnet kommer til å utvikle seg, når moren har vært dopa store deler av svangerskapet...sukk.

Skrevet

Jeg mente ingenting vondt med det.

Da er det jo ikke noe å bekymre seg over :)

Skrevet

Det var dumt av meg å legge linken her.

Men jeg ble sjokkert over at kjæresten hennes kunne filme dette og at en tv-kanal fikk tak i det.

Ingenting sjokkerer meg ved at akkurat dette blir gjor... Penger gjør sånt med mennesker:S Desverre!

Skrevet

Jeg ble trist av den videoen. Stakkars menneske.

Det er så hjerterått at media graver i sånt, hun er død, la henne få fred. Men så lenge det er et marked for det ...

Skrevet

Ja, det var dumt av meg å legge det her.

Jeg reagerte på at kjæresten hennes filmet dette og at det så kom på nyhetene. Hvordan skulle de få tak i det? Jeg synes også det var merkelig og dumt at han filmet dette i steden for å hjelpe henne.

Han må jo være OND!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...