Gå til innhold

Pilling i nesen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom litt feil ut istad ang, buser. Jeg har sett at samboern min piller seg i nesa stadig vekk. På det forrige innlegget virket det som og han ikke gjorde noe annet en å pelle seg i nese. Men jeg blir kvalm av det.Hva sier man til den man bor sammen med om noe sånt?

Skrevet

ganske vanlig at gutter gjør sånt. syns det er greit jeg. men å spise det er bare ekkelt.

Skrevet

ganske vanlig at gutter gjør sånt. syns det er greit jeg. men å spise det er bare ekkelt.

Blir kvalm jeg...I dag så det nemlig ut som han var i munnen etterpå, men kan vel ikke tro det av en mann på 30 år.. Hvorfor skal dem drive å pille seg i nesa da??+ Tror ikke det hadde sett så fint ut hvis vi satt sånn...Men nå er jeg ekstra var på sånne ting

Skrevet

Blir kvalm jeg...I dag så det nemlig ut som han var i munnen etterpå, men kan vel ikke tro det av en mann på 30 år.. Hvorfor skal dem drive å pille seg i nesa da??+ Tror ikke det hadde sett så fint ut hvis vi satt sånn...Men nå er jeg ekstra var på sånne ting

Vær litt kreativ. Bruk dem (busene) som "dobbelsidig teip" for å henge opp huskelapper på kjøkkendøra, eventuelt til å klistre opp plakater med på soverommene ;-))

Skrevet

Vær litt kreativ. Bruk dem (busene) som "dobbelsidig teip" for å henge opp huskelapper på kjøkkendøra, eventuelt til å klistre opp plakater med på soverommene ;-))

Hehehehe, kanskje det er det jeg skal si til han ;)

Skrevet

nei hadde ikke sett bra ut om vi gjorde det. hehe.. men gutter bryr seg ikke så mye om sånt.

Skrevet

Jeg sier det rett til min mann, jeg. "Urrkk, slutt med det der, det er så ekkelt!!". Han bare flirer, men han gir seg - ihvertfall for en stund :)

Gjest fisk og vilt
Skrevet

Neste gang han gjør det sier du at det er grusomt ekkelt, og ber han slutte med det. Allminnelig folkeskikk, renslighet, attraktivitet, modenhet og hensyn til andre er argumenter du kan bruke. eventuelt bare rope ut: "Æsj! Slutt! Du er ekkel!" hver gang. Så gjør han det sikkert i enerom etterhvert.

Skrevet

HUff, det er forferdelig å se. Det bør ikke gjøres så andre ser det.

Skrevet

Man sier klart fra at pelling i nesa kun bør gjøres når man er alene. Skjønner ikke at folk som bor sammen ikke kan si rett ut hva de mener. Det gjør iallefall jeg ;-)

Gjest girasol
Skrevet

Ja, sånn som guttungen på tre her i huset gjør!... ;-)

Skrevet

De bare mangler en slump sosial intelligens. Men det er kanskje den delen av hjernen de har plukket ut av nesa?

Skrevet

Ja, sånn som guttungen på tre her i huset gjør!... ;-)

Alle som venter på rødt lys gjør det. Og ruller ned vinduet for å hive fangsten ut.

Gjest heffalumpen
Skrevet

Man sier klart fra at pelling i nesa kun bør gjøres når man er alene. Skjønner ikke at folk som bor sammen ikke kan si rett ut hva de mener. Det gjør iallefall jeg ;-)

Det er vel like ekkelt, selv om man ikke ser det?

Skrevet

Det er vel like ekkelt, selv om man ikke ser det?

Hvordan i huleste får du ut størkna nesebuser da? For et tema *flire*

Gjest heffalumpen
Skrevet

Hvordan i huleste får du ut størkna nesebuser da? For et tema *flire*

Hehe.. Jeg tenkte hvis de heiv dem på gulvet - en exkollega gjorde det...urghh. Du kan jo ta å grave det ut med papirlommetørkle.. og pusse nesa... og kaste det etterpå. Men enig - for et tema..*lol*

Skrevet

Hehe.. Jeg tenkte hvis de heiv dem på gulvet - en exkollega gjorde det...urghh. Du kan jo ta å grave det ut med papirlommetørkle.. og pusse nesa... og kaste det etterpå. Men enig - for et tema..*lol*

*urrrkk*

Skrevet

Men det kalles jo graving med papirlommetrøkle også da *fnis*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...