Gå til innhold

Kjeder meg!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får ikke sove??!! Er det ingen her eller??+ Uansett hvor teite innlegg jeg skriver er det ingen som svaret

Skrevet

Vi sover om natten og det burde du også gjøre:-)

Har utrolig vanskeligheter for å sove om natten, skikkelig søvnproblermer :(

Skrevet

Har utrolig vanskeligheter for å sove om natten, skikkelig søvnproblermer :(

Det er noe dritt.

For å få gode søvnvaner må du legge deg og stå opp til faste tider og ikke minst ikke sove til langt på dag.

Du må antagelig tvinge deg inn i gode vaner og etter en stund vil det funke.

Du må jo ta igjen søvnen, gjør det på dagen da eller?

Skrevet

Det er noe dritt.

For å få gode søvnvaner må du legge deg og stå opp til faste tider og ikke minst ikke sove til langt på dag.

Du må antagelig tvinge deg inn i gode vaner og etter en stund vil det funke.

Du må jo ta igjen søvnen, gjør det på dagen da eller?

Ja, pleier å sove litt etter jobb...Men selv de gangene jeg ikke gjør det får jeg ikke sove om natten

Skrevet

Ja, pleier å sove litt etter jobb...Men selv de gangene jeg ikke gjør det får jeg ikke sove om natten

Hvor mange timer får du i snitt med søvn i døgnet da?

Det er kjipt og ikke få sove. Men forsøk med faste leggetider, uansett om du får sove eller ikke og stå opp til faste tider og sørg for jevne 7 til 8 timer. I helgene kan man jo sove litt lenger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...