Gå til innhold

zyprexa igjen?

Anbefalte innlegg

kommer det medisin som er akkurat som zyprexa bare at en ikke blir feit? Den fungerte så strålende for meg men måtte slutte. Jeg hadde vært ferdig utdanna nå om jeg ikke måtte slutte med den. Jeg visste alltid at jeg ville sovne ca. 2 timer etter at jeg hadde tatt tabletten og kom meg opp om morgenen... fungerte helt knall med skole og lekser og husarbeid og alt!

Nå må jeg gå kveldsskole... Jeg greier ikke sove om natta og jeg greier ikke være våken om dagen.

Om jeg greier snu døgnet rett så blir det ødelagt med en gang jeg er våken for mange timer på kvelden en gang. Det forskyves mer og mer og mer daglig. Våkner flere og flere timer senere og legger meg flere og flere timer senere og sover stadig flere timer.

Zopiclon fungerer ikke på meg.

jeg lurer på om jeg tar Vival på kveldene for å greie holde døgnrytmen... hvor mange dagene kan jeg ta det uten fare for avhengighet? Vurderer skaffe meg Vival...

Legen min har snakket om "lyslampe" kan det virkelig være noe hjelp i det? høres så sært ut?? Han sier det er fare for å bli mere aktiv av den, men det er helt i orden for meg egentlig...

Viljestyrken min til å stå opp rett tid om jeg ikke har fått nok søvn er ikke-eksisterende, hører ikke tlf ringe en gang.

hilsen j,24, har bipolar rapid cycling

Kan man ta zyprexa bare et par netter på rad for å fikse døgnrytmen, brukte 7,5 mg, enn om jeg ber om 2,5 mg...

Jeg la på meg 20 kg det er problemet:(

Ellers var dem perfekt!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/267541-zyprexa-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tolvon og Remeron er også veldig bra for søvn, har du prøvd dem ?

Jeg har samme erfaring som deg med Zyprexa - fantastisk virkning og en formidabel vektøkning...

Prøvde Zeldox. Da forsvant både matlyst, kiloer, søvn og psykisk balanse. Altså ikke noe for meg. Nå bruker jeg Seroquel. Det fungerer bra. Man blir litt mer sulten av dem også og ikke så trett, men de er stabiliserende og til å leve med.

Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/267541-zyprexa-igjen/#findComment-2160381
Del på andre sider

Jeg har samme erfaring som deg med Zyprexa - fantastisk virkning og en formidabel vektøkning...

Prøvde Zeldox. Da forsvant både matlyst, kiloer, søvn og psykisk balanse. Altså ikke noe for meg. Nå bruker jeg Seroquel. Det fungerer bra. Man blir litt mer sulten av dem også og ikke så trett, men de er stabiliserende og til å leve med.

Lykke til!

har prøvd zeldox, fluanxol, seroquel også men de ga meg bare bivirkninger.

Så kommer nok ikke til å prøve flere AP før det eventuell kommer en ny zyprexa:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/267541-zyprexa-igjen/#findComment-2160682
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...