Gå til innhold

Vekkerklokke med musikk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet noen om det finnes vekkerklokker der en kan våkne til en valgt sang istedenfor den forj***** alarmklokka?

Og om de finnes, er de dyre?

Mulig det hadde gidd meg en bedre start på dagene hehe :D

Skrevet

EHm...mobiltelefonen din?:)

Så det går ja hehe, alt en ikke vet.

Men sånnsett, hadde sett for meg skikkelig musikk, altså våkne til bånn gass høy lyd, da våkner jeg hvertfall- Mobilen hadde ikke klart å tilfredstillt mitt krav til lyd hehe...

Men hvor får jeg lasta ned ønsket sang da? Finnes det en plass der en kan velge etter en alfabetisk liste? Jeg bruker vanligvis ikke disse ekstra tjenestene for mobiler, så er helt grønn her :0

Skrevet

Så det går ja hehe, alt en ikke vet.

Men sånnsett, hadde sett for meg skikkelig musikk, altså våkne til bånn gass høy lyd, da våkner jeg hvertfall- Mobilen hadde ikke klart å tilfredstillt mitt krav til lyd hehe...

Men hvor får jeg lasta ned ønsket sang da? Finnes det en plass der en kan velge etter en alfabetisk liste? Jeg bruker vanligvis ikke disse ekstra tjenestene for mobiler, så er helt grønn her :0

Jeg vet ikke hvilken mobil du har, men på min kan jeg velge alle ringelydene som er på telefonen fra før av til vekkerklokkelyd. Den vekker meg med både vibrering og høy lyd:)

Skrevet

Jeg vet ikke hvilken mobil du har, men på min kan jeg velge alle ringelydene som er på telefonen fra før av til vekkerklokkelyd. Den vekker meg med både vibrering og høy lyd:)

Jo det går helt sikkert på mobilen min, nå får jeg lete etter musikken jeg vil ha og teste det ut.

Men hadde sett for meg "Dur Hast" på full guffe på annlegget mitt heller- altså ha så høy lyd at en bare må våkne.

Men om ingenting slikt finnes så skal jeg pokker meg melde meg på skaperen neste gang med en timer som stilles inn på annlegget hehe :D

Skrevet

Jo det går helt sikkert på mobilen min, nå får jeg lete etter musikken jeg vil ha og teste det ut.

Men hadde sett for meg "Dur Hast" på full guffe på annlegget mitt heller- altså ha så høy lyd at en bare må våkne.

Men om ingenting slikt finnes så skal jeg pokker meg melde meg på skaperen neste gang med en timer som stilles inn på annlegget hehe :D

Jeg har en radiovekkeklokke med cd-spiller og to små høytalere. Finner ikke den jeg har, men f.eks en slik?

http://www.pixmania.com/no/no/461409/art/tokai/klokkeradio-cd-mp3-lre-11.html

Skrevet

Klokkeradio?

Jeg hadde vekkingsfunksjon på det forrige stereoanlegget mitt. Veldig behagelig.

Skrevet

Det er jo ikke verre enn å kjøpe en "timer" (tidsur til å sette i stikkontakten, som du så plugger anlegget ditt inn i. Denne timeren stiller du inn til ønsket tid, og setter anlegget ditt på Play. Det starter da ikke før timeren kicker inn til innstilt tid.

Husker en kompis hadde en sånn løsning hjemme på gutterommet i 1989, for å si det sånn... :)

En timer får du sikkert kjøpt på Biltema, Jernia, eller andre steder som selger bilutstyr eller andre "dingser".

Skrevet

Det er jo ikke verre enn å kjøpe en "timer" (tidsur til å sette i stikkontakten, som du så plugger anlegget ditt inn i. Denne timeren stiller du inn til ønsket tid, og setter anlegget ditt på Play. Det starter da ikke før timeren kicker inn til innstilt tid.

Husker en kompis hadde en sånn løsning hjemme på gutterommet i 1989, for å si det sånn... :)

En timer får du sikkert kjøpt på Biltema, Jernia, eller andre steder som selger bilutstyr eller andre "dingser".

Alt en ikke vet hehe....

Skrevet

Alt en ikke vet hehe....

Gjest hos Nille
Skrevet

Kjøpte en slik på Nille for 39 kroner. Den har mange valg av melodier.

Forresten kan du jo bare bruke mobiltelefonen din, og stille inn alarm med hvilken melodi du vil...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...