Gå til innhold

Har så ekstremt vondt i hals og bryst. Noe jeg kan gjøre?

Anbefalte innlegg

Gjest mirjam k
Skrevet

Fått lege time om 2 uker, liksom, og hva hjelper det, da? Det er jo NÅ jeg er syk!!

Det brenner i brystet på meg, og oppigjennom mot halsen. Er slimete og det gjør vondt å svelge.

Vel er jeg gravid og kjenner godt til at jeg kan få halsbrann, men dette er slimete i tillegg...Huff, hoster mye og har skikkelig vondt.

Til nå har jeg proppet i meg Fribl halstabetter fra apoteket og kan jang mikstur.

Andre råd? har ikke feber så dette er vel ikke akkuart influensa.

Gjest ring tilbake
Skrevet

Da har ikke du og h*n på kontoret hos legen kommunisert godt nok.

Ring tilbake, og si du trenger en time nå, det er akutt.

Du trenger ikke time om 2 uker.

Hvis fastlegen ikke kan gi deg en time innen rimelig tid, skal de veilede deg til hvor du skal ringe (en kollega som tar pasienter når det hoper seg opp, eller legevakt).

Det er en egen kunst å snakke med de som sitter og siler pasienter for travle leger..

Gjest snørr og snufs
Skrevet

Noen av de som tar i mot timebestillinger er jo omtrent hjernedøde! Jeg ringte også med feber og tung pust etc.... og fikk time om 14 dager. Jeg spurte damen hva nytte hun mente jeg ville ha av time om 14 dager. Åja, sa hun bare. Jeg fikk dagen etter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...