Gå til innhold

Tips til refleksvest.

Anbefalte innlegg

Gjest Pontiac
Skrevet

Sjekk med forsikringsselskapet ditt om du kan få gratis vest der.

Vi får nemmelig det i vårt selskap.

Greit for alt man kan få gratis så lenge det meste koster. (ikke at prisen på en veste er all verden da men)

De vestene man får der er jo selvsakt også godkjente. For det må de være.

Så før du springer ut og kjøper så sjekk i selskapet hvor bilen er forsikret :)

candyqueen_83
Skrevet

Koster jo 10-20 kr overalt nå. Like greit å bare kjøpe, så slipper man å ringe rundt

Skrevet

Vi fikk refleksvest gratis hos forhandleren der vi kjøpte bilen

Skrevet

Vi fikk refleksvest gratis hos forhandleren der vi kjøpte bilen

Oi! Kanskje jeg skal kjøpe meg ny bil! ;-)

Skrevet

Koster jo 10-20 kr overalt nå. Like greit å bare kjøpe, så slipper man å ringe rundt

Ja, jeg må innrømme at jeg synes det er deilig med alt som er unnagjort, selv om det koster litt mer.

Jeg skulle innom en sportsbutikk i forrige uke, og fant da vester a kr 50. Like greit å kjøpe der&da fremfor å bruke tid & krefter på kanskje å spare noen småkroner:-)

Skrevet

"De vestene man får der er jo selvsakt også godkjente."

Godkjente? Himmel.

Det er sikkert ikke min fra REMA. Den får holde likevel.

Skrevet

"De vestene man får der er jo selvsakt også godkjente."

Godkjente? Himmel.

Det er sikkert ikke min fra REMA. Den får holde likevel.

Sjekk om vesten er merket med EN-471, som er godkjenningmerkingen det snakkes om.

Skrevet

Oi! Kanskje jeg skal kjøpe meg ny bil! ;-)

Hehe, det holder at du har samme merket...

Skrevet

Jeg mener man kan få det hos bilforhandleren også, gratis :) (vi har)

Skrevet

Ja, jeg må innrømme at jeg synes det er deilig med alt som er unnagjort, selv om det koster litt mer.

Jeg skulle innom en sportsbutikk i forrige uke, og fant da vester a kr 50. Like greit å kjøpe der&da fremfor å bruke tid & krefter på kanskje å spare noen småkroner:-)

Er ikke noen av de litt gjerrige på refleksen?

Noen joggevester f eks er elendige. Veivesenets og Natteravnene er mye sterkere refleksi.

Jeg kjørte over et par natteravner, og vestene deres syntes godt, så jeg i speilet.

Skrevet

Er ikke noen av de litt gjerrige på refleksen?

Noen joggevester f eks er elendige. Veivesenets og Natteravnene er mye sterkere refleksi.

Jeg kjørte over et par natteravner, og vestene deres syntes godt, så jeg i speilet.

Helst burde man vel ta på seg hjelm med roterende lys på.

Skrevet

Helst burde man vel ta på seg hjelm med roterende lys på.

Her i området har ingen lys på sykkelen en gang. Jeg ble så forskrekket over å se refleksvester at jeg kjørte over dem i befippelsen.

Skrevet

Hvor får du kjøpt til 10-20 kr??

Har bare sett 129 (biltema) og 59 (jernia).

Skrevet

På Lidl.

Skrevet

REMA

candyqueen_83
Skrevet

Syns jeg har sett det flere steder nå i det siste. Jeg kjøpte for flere mnd sida, da var det dyrere. Men tror det var på apoteket de hadde tilbud?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...