Gå til innhold

Bilferie til sommeren-Europa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som har hatt det? Evt hvor? Vi vurderer dette strekt og er glad for tips!!

Skrevet

Vi kjørte til Italia en sommer.

Vi startet med Kiel-ferga fra Oslo. Kjørte gjennom Tyskland med stopp i Køln og et par byer til jeg har glemt navnet på! Tok en lengre stopp ved Bodensee, som er en innsjø som grenser til Sveits, Østerrike og Tyskland. Kjempefin plass!

Vi kjørte gjennom Østerrike med avstikkere ved bl.annet Mosel og Rhin. Fantastisk flott!

Til slutt havnet vi i Italia der vi stoppet ved Gardasjøen noen dager. Og helt til slutt reiste vi til Venezia før vi snudde nesa hjemover;)

Kjempeflott tur som anbefales;)

Skrevet

Vi kjørte til Italia en sommer.

Vi startet med Kiel-ferga fra Oslo. Kjørte gjennom Tyskland med stopp i Køln og et par byer til jeg har glemt navnet på! Tok en lengre stopp ved Bodensee, som er en innsjø som grenser til Sveits, Østerrike og Tyskland. Kjempefin plass!

Vi kjørte gjennom Østerrike med avstikkere ved bl.annet Mosel og Rhin. Fantastisk flott!

Til slutt havnet vi i Italia der vi stoppet ved Gardasjøen noen dager. Og helt til slutt reiste vi til Venezia før vi snudde nesa hjemover;)

Kjempeflott tur som anbefales;)

Tusen takk for svar! Gøy med anbefalinger, så dette ser vi nøyere på takk! Vil dette være en opplevelse for barna også? De er 9,13 og 16år gamle.

Skrevet

Tusen takk for svar! Gøy med anbefalinger, så dette ser vi nøyere på takk! Vil dette være en opplevelse for barna også? De er 9,13 og 16år gamle.

Denne turen tok vi før vi fikk barn, så jeg må ærlig innrømme at jeg ikke så turen fra et barns ståsted den gang.

Skulle jeg tatt turen igjen og tatt med barn, tror jeg at jeg ville hatt litt mer enn 2 uker!

Hyppigere og lengre stopp.

Men både Bodensee og Gardasjøen er flotte ferie-steder, så der vil nok barna også trives. Og jeg kan tenke meg de ville likt en tur opp i de Østerrikske fjellene med gondolbaner.

Og Venezia er spennende for alle aldersgrupper.

Så ja, ved nærmere ettertanke tror jeg barna også ville likt denne turen pga mangfoldet! Men da med god tid på veien;)

Skrevet

Denne turen tok vi før vi fikk barn, så jeg må ærlig innrømme at jeg ikke så turen fra et barns ståsted den gang.

Skulle jeg tatt turen igjen og tatt med barn, tror jeg at jeg ville hatt litt mer enn 2 uker!

Hyppigere og lengre stopp.

Men både Bodensee og Gardasjøen er flotte ferie-steder, så der vil nok barna også trives. Og jeg kan tenke meg de ville likt en tur opp i de Østerrikske fjellene med gondolbaner.

Og Venezia er spennende for alle aldersgrupper.

Så ja, ved nærmere ettertanke tror jeg barna også ville likt denne turen pga mangfoldet! Men da med god tid på veien;)

Igjen tusen takk!! :) Nå er alt notert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...