Gå til innhold

Katten min og stingene på magen, noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok. Har sånn skjerm på katten, så han kommer ikke til uansett.

Bekymrer meg litt at han er så slapp da, han sover hele tiden.

Og det er på 5 dagen etter operasjonen.

(ellers så spiser han, drikker, har avføring og tisser)

Det er det siste som er viktigst, får i seg næring og at ting kommer ut igjen i andre enden.

At han sover mye kan ha med forskjellige ting å gjøre, men tror det er smart, kroppen heles fortere med mye hvile.

Skrevet

Det er det siste som er viktigst, får i seg næring og at ting kommer ut igjen i andre enden.

At han sover mye kan ha med forskjellige ting å gjøre, men tror det er smart, kroppen heles fortere med mye hvile.

Ja, sikkert smart. Blir bare nervøs for at ting ikke skal være som det skal.

Vurderer om jeg skal til dyrelegen med han imorgen eller ikke, han blir jo bare kjempestresset av det.

Skrevet

Ja, sikkert smart. Blir bare nervøs for at ting ikke skal være som det skal.

Vurderer om jeg skal til dyrelegen med han imorgen eller ikke, han blir jo bare kjempestresset av det.

Har lest resten av tråden nå.

Jeg ville ha ringt til den veterinæren som behandlet katten, forklart grundig og nøye hva du har observert.

Når det gjelder betaling for å komme tilbake med en katt de har gjort en feil med, er helt urimelig.

Hadde en katt til sterilisering for ca 6 mnd siden. Etter at hun hadde vært hjemme noen timer, så jeg at det blødde fra operasjonssåret. Ringte til veterinæren, han hentet henne hjemme hos meg, opererte henne på nytt og kjørte henne tilbake til meg etterpå. Uten noe ekstra betaling, det var en feil han hadde gjort under den første operasjonen, så var bare rett og rimelig at han rettet den opp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...