Gjest AP livet ut? Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Hei! Er det noen her som har vært paranoid (mistenksom imot andre mennesker) og som har blitt friske etter en stund uten medisiner? Fikk en vill ide her om at jeg ikke trengte AP lengre og forsøkte og kutte dem ut. Det skulle jeg aldri ha gjort. Tror fanden selv er ute etter å ta meg, alle blir farlige. Så nå ta jeg medisinen min og tørr for all del ikke slutte med den flere ganger. Men tenkte kanskje at denne mistenksomheten ville gi seg en gang etterhvert som jeg går i terapi og liksom skal bli bedre. Tenker også på alle bivirkningene som kan oppstå ved langvarig bruk av disse medisinene. Men heller bivirkninger enn å tro at alle er ute etter meg. Men lurer på om jeg da aldri vil bli frisk av dette uten å bruke AP? Og er det noen som vet hva som kan skje når man bruker denne medisinen i mange år? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/267624-paranoid-resten-av-livet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.