Gå til innhold

ALLE kan bli modellpene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje ikke helt PK å si at jeg ikke er enig med deg...

Gjest Aviaana
Skrevet

jøss.

En ting har jeg dog lurt på. hvorfor skal det være så mye styr med å sminke og kle opp modellene, når man bare kan gå inn i et dataprogram og fikse det der?

Skrevet

Store endringer på før-etter bildene her ja. Men da jeg studerte litt nøyere så ser jeg jo at noen har fått hakeimplantat, bleket tenner og fått "ekstra-hår". Da kan man gjøre mye store endringer. Sminke gjør mye, men ikke alt.

Skrevet

Tja, litt sminke og en plastikk-kirurg...

Var i alle fall noen der som hadde fikset på både det ene og det andre.

Men litt sminke, og ikke minst en flink frisør kan fikse mye - ikke tvil om det!

Skrevet

Søren óg. Leste feil og trudde det stod:

"ALLE kan få modellbane".

DET hadde vært noko! :)

Skrevet

jøss.

En ting har jeg dog lurt på. hvorfor skal det være så mye styr med å sminke og kle opp modellene, når man bare kan gå inn i et dataprogram og fikse det der?

litt vanskelig å gå på fest via Photoshop.....hehe

Skrevet

Kanskje ikke helt PK å si at jeg ikke er enig med deg...

si hva du vil du! :D

Skrevet

Yeye, extreme makeover er jo et program på tv hvor de altrerer hele trynet på menneskene da.

Sminke er jo bare en av tingene.

De fleste har fettsugd, hevet kinnbeina,ordnet tennene, nesen, munnen, øynene etc etc på det programmet i tillegg.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Søren óg. Leste feil og trudde det stod:

"ALLE kan få modellbane".

DET hadde vært noko! :)

Hihi... Litt ulike prioriteringer ute og går. :)

Skrevet

si hva du vil du! :D

Ja, det var temmelig mange der som så ut som de var sminka mannfolk på etter-bildene.

Skrevet

Jeg synes en del av dem var finere på FØR-bildene, men det er sikkert min smak det er noe feil med.

Jeg skjønner ikke hva som skal være så stas med å se ut som et plast-menneske.

Skrevet

Joda, men hårforlenginger, lys, klær og positur har nå også veldig mye å si...

Skrevet

Yeye, extreme makeover er jo et program på tv hvor de altrerer hele trynet på menneskene da.

Sminke er jo bare en av tingene.

De fleste har fettsugd, hevet kinnbeina,ordnet tennene, nesen, munnen, øynene etc etc på det programmet i tillegg.

Ja, på det tv-programmet, ja. Men det var ikke mye slikt på de damene der. Det er ikke vanskelig å se at nesefasong og hake osv er ufornadret.

Det eneste bildet jeg var i vtil om, er hun som på før-bildet har rosa topp og skikkelig pelikan-hake. Me jeg tror at vi rett og slett ikke ser haka hennes på etter-bildet pga vinklingen.

Skrevet

Tja, litt sminke og en plastikk-kirurg...

Var i alle fall noen der som hadde fikset på både det ene og det andre.

Men litt sminke, og ikke minst en flink frisør kan fikse mye - ikke tvil om det!

Tror ikke det var så mye kirurgi der. De er ikke SÅ forandret.

Skrevet

Store endringer på før-etter bildene her ja. Men da jeg studerte litt nøyere så ser jeg jo at noen har fått hakeimplantat, bleket tenner og fått "ekstra-hår". Da kan man gjøre mye store endringer. Sminke gjør mye, men ikke alt.

Blekede tenner og hair extensions, ja, men jeg så ikke noen tydelige tegn på endret ansiktsstruktur etc.

Skrevet

litt vanskelig å gå på fest via Photoshop.....hehe

*S*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...