Gå til innhold

Venninneproblem - hvordan forholde seg?

Anbefalte innlegg

Gjest Humorjenta...
Skrevet

"Og man tilbyr blader, derfor kommer ikke dette temaet opp av hver eneste jv som besøker deg. Det vet du selv og sier du noe annet, så lyver du."

Jeg lyver ikke :) Jeg får både blader og Harmageddon-nytt hver gang :) MEN, de inrømmet å ha driti på draget da de hadde spådd Harmageddon to ganger i sist århundre.. og den kom jo ikke ;)

I motsetning til andre religioner, så innrømmer de om de har tatt feil. Syntes det står respekt av det.

Men det ble snakket om 1975 og det kom IKKE fra offisielle hold, men fra jv'er her og der som tenkte at det kanskje kom da. Så du kan bare gi deg, de har sikkert forklart det til deg flere ganger.

Men som sagt, jeg kan gjerne begynne å henge meg på hver tråd du skriver, for som du sier selv, de irriterer deg, og du irriterer meg.

Gjest Humorjenta...
Skrevet

Men jeg gjorde jo det! Jeg sa at jeg hadde bare noen spørsmål, takk for at de svarte, jeg er ikke interressert i å bli medlem i Harmageddon, så dere trenger ikke ta dere bryet med å komme på besøk :) Jeg sa det veldig snillt.

"interressert i å bli medlem i Harmageddon"

medlenm av Harmageddon nå? ler meg skakk ihjel.

hvor uvitende er du? Harmageddon er nevt som Guds krig i Bibelen.

Du rører virkelig bare tull.

Du kan ta kontakt med hovekontoret i Oslo og si du ikke vil bli besøkt mer.

Verre er det ikke.

Eller kanskje du ikke klarer det?

Skrevet

I motsetning til andre religioner, så innrømmer de om de har tatt feil. Syntes det står respekt av det.

Men det ble snakket om 1975 og det kom IKKE fra offisielle hold, men fra jv'er her og der som tenkte at det kanskje kom da. Så du kan bare gi deg, de har sikkert forklart det til deg flere ganger.

Men som sagt, jeg kan gjerne begynne å henge meg på hver tråd du skriver, for som du sier selv, de irriterer deg, og du irriterer meg.

Ja det skal de ha. De er ganske ærlige og innrømmer sine feil. Så der må jeg innrømme at jeg ble overrasket.

Skrevet

Nei. De skal måtte tåle at du er venn med begge. Greit nok at de ikke liker hverandre, men du kan vel like begge. Så lenge de slipper å henge med deg samtidig, why not.

Skrevet

"interressert i å bli medlem i Harmageddon"

medlenm av Harmageddon nå? ler meg skakk ihjel.

hvor uvitende er du? Harmageddon er nevt som Guds krig i Bibelen.

Du rører virkelig bare tull.

Du kan ta kontakt med hovekontoret i Oslo og si du ikke vil bli besøkt mer.

Verre er det ikke.

Eller kanskje du ikke klarer det?

Kan jeg gjøre det? Det visste jeg ikke :) Joda, det skal vel gå fint. Men syns du skal klappe litt for meg siden jeg faktisk er hyggelig med dem når de kommer på besøk. De andre rundt her farer rundt og baktaler dem til oss andre når vi samles med postkassene eller ute på tunet. Og de smeller med dørene!

Skrevet

Nei. De skal måtte tåle at du er venn med begge. Greit nok at de ikke liker hverandre, men du kan vel like begge. Så lenge de slipper å henge med deg samtidig, why not.

Ja det mener jeg også. Var nesten redd jeg var urimelig :(

Gjest Humorjenta...
Skrevet

Kan jeg gjøre det? Det visste jeg ikke :) Joda, det skal vel gå fint. Men syns du skal klappe litt for meg siden jeg faktisk er hyggelig med dem når de kommer på besøk. De andre rundt her farer rundt og baktaler dem til oss andre når vi samles med postkassene eller ute på tunet. Og de smeller med dørene!

Klappe litt for deg ? er du morsom?

DU snakker dritt om dem på dette forumet her, vel vitende om at det finnes sikkert både Jehovas Vitner her og folk som kjenner Jehovas Vitner.

Du er ikke et hakk bedre bare fordi du er hyggelig mot dem i døra.

Ingenting er verre en falske personer.

Skrevet

Klappe litt for deg ? er du morsom?

DU snakker dritt om dem på dette forumet her, vel vitende om at det finnes sikkert både Jehovas Vitner her og folk som kjenner Jehovas Vitner.

Du er ikke et hakk bedre bare fordi du er hyggelig mot dem i døra.

Ingenting er verre en falske personer.

Falsk? Jeg var ærlig og lurte på noe. Men da skal jeg heller bare slenge med døren neste gang ;) Forstod det sånn at det ikke var hakket værre enn det jeg har gjort til nå..

Men tråden handler om de der to uvennene. Hva syns du om det? Er jeg urimelig?

Gjest Humorjenta...
Skrevet

Falsk? Jeg var ærlig og lurte på noe. Men da skal jeg heller bare slenge med døren neste gang ;) Forstod det sånn at det ikke var hakket værre enn det jeg har gjort til nå..

Men tråden handler om de der to uvennene. Hva syns du om det? Er jeg urimelig?

Såklart, jeg mener at om du faktisk lurer på noe så spør ivei.

Men om du spør bare for å være svada hyggelig, så gir du uttrykk for å være interessert når du egentlig ikke er det, det virker bare utrolig falskt.

Ang Lisa, så har du ikke svart på om hun er døpt eller ei.

Kanskje du ikke vet det? For du bør være klar over at man har IKKE lov å kalle seg et Jehovas Vitne hvis man ikke er døpt.

At hun har vokst opp blandt foreldre som er det, er en sak og mest sannsynlig så har hun det og har heller ikke tatt noe videre standpunkt til troen.

Da er hun ikke Jehovas vitne og kan dermed gjøre akkurat det hun vil.

Ang din disputt, ikke ditt problem. Du er venner med de du vil være venner med. Har noen av dem problemer med det, så får de ordne opp seg imellom.

Skrevet

Dette er fjortisproblematik.

Ingen andre har noe med hvilken venner og venninner du har. At disse to ikke liker hverandre er ikke ditt problem.

Skrevet

Jeg begynner å lure på om solsikkefrø er ei lita trolle.

Gjest Persille
Skrevet

Det var virkelig et stort poeng å legge til at jenta, Lisa, var et Jehovas Vitne.

Ikke sant? STOOOORT poeng.

Det var vel ikke noe større enn ditt behov for å kommentere det?

Slik jeg leser det sier det noe om jentas væremåte, Jehovas Vitne, men følger ikke "reglene". Og, det kan også forklare hvorfor hun tenker som hun gjør - så for alt vi vet, det _kan_ være relevant.

Skrevet

Arrrgh! Hvis jeg hadde vært et troll, så hadde jeg heller funnet på et mer morsomt problem som: "Jeg Har 13 kjønnslepper, hva gjør jeg med det? Er ikke vondt eller noe sånn, men samboere min aner ikke lengre hvor han skal kysse meg fordi leppene er overalt på kroppen min :("

DA ville jeg vært et troll. Nå må dere slutte å anklage folk for å være trollete hele tiden, og slutte å være så seriøse bestandig! Den der Humorjenta-tråden igår er sånn som lyser litt opp på dol i hverdagen syns jeg :)

Skrevet

Arrrgh! Hvis jeg hadde vært et troll, så hadde jeg heller funnet på et mer morsomt problem som: "Jeg Har 13 kjønnslepper, hva gjør jeg med det? Er ikke vondt eller noe sånn, men samboere min aner ikke lengre hvor han skal kysse meg fordi leppene er overalt på kroppen min :("

DA ville jeg vært et troll. Nå må dere slutte å anklage folk for å være trollete hele tiden, og slutte å være så seriøse bestandig! Den der Humorjenta-tråden igår er sånn som lyser litt opp på dol i hverdagen syns jeg :)

OK, da er du bare en teiting. :-)

Skrevet

Er dette en slags fjortis-sak?

Høres sånn ut ja.

Skrevet

OK, da er du bare en teiting. :-)

Hehe ja, det vil jeg heller være ;) Troll er store og ekle, og det vokser trær på hodene dems.

Skrevet

Hun er ikke det. =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...