Gå til innhold

Lost

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja :) Det glimter virkelig til en gang i blandt! hehe.

Gjest Pontiac
Skrevet

Jeg synes det har tatt seg opp noe veldig.

I går ble jeg så "Neeeeeeiiii" når det slutta :D

Skrevet

Enig. Flere og flere har hoppa av og de kan angre på, spør du meg. Nå begynner det å ta seg opp.

Skrevet

Heldige Kate som er helt glattbarbert under armene selv om hun ikke har fått vasket ansiktet på en ukes tid. ;)

Nei, det var gøy i går altså. Nesten så jeg angrer på at jeg følger med, hadde vært mye bedre å se på DVD i ettertid så en kan bestemme selv hvor lenge en skal vente på neste episode. ;)

Skrevet

Jeg synes det har tatt seg opp noe veldig.

I går ble jeg så "Neeeeeeiiii" når det slutta :D

Enig! Det er nå moroa begynner :-)

Skrevet

ja :o)

Ben er så stygg!

Ja, fy! De øynene kan skremme vannet av de fleste...

Skrevet

Enig. Flere og flere har hoppa av og de kan angre på, spør du meg. Nå begynner det å ta seg opp.

Jepp, nå begynner til og med gubben å holde seg våken ;-)

Skrevet

Og jeg som sovnet fra hele greiene:-(

Du skulle bare visst hva du gikk glipp av ;-)

Skrevet

Heldige Kate som er helt glattbarbert under armene selv om hun ikke har fått vasket ansiktet på en ukes tid. ;)

Nei, det var gøy i går altså. Nesten så jeg angrer på at jeg følger med, hadde vært mye bedre å se på DVD i ettertid så en kan bestemme selv hvor lenge en skal vente på neste episode. ;)

Hun har sikkert med seg en sånn minihøvel i kjolelomma. Tror du ikke?

Skrevet

Hun har sikkert med seg en sånn minihøvel i kjolelomma. Tror du ikke?

Og sånne kjekke intimservietter i den andre lomma. :D

Skrevet

ja :o)

Ben er så stygg!

Jeg synes han ligner på Susan Sarandon, jeg! :D

Skrevet

Var bra episode det ja, men jeg klarte ikke å tenke på annet enn at det kan da ikke være så storveies med sex når man ikke har fått vasket seg på ei uke eller å kline når man ikke har pusset tennene på like lang tid.

Men egentlig så var det jo ikke akkurat det mest usansynlige som har skjedd i den serien da. ;)

Skrevet

Helt enig! Episoden var kjempespennende!

Men nå har denne serien hengt i en tynn tråd for min del veldig lenge. Så de må værsågod å følge opp med den gode spenninga skal de klare å holde på min interresse!

Ok! Tomme trusler;) Klarer ikke å la være å henge med. (og kommer nok til å gjøre det til siste slutt;))

Skrevet

Hehe. Jeg tenkte akkurat på det samme ang. de blanke, slette armhulene.

Skrevet

Var bra episode det ja, men jeg klarte ikke å tenke på annet enn at det kan da ikke være så storveies med sex når man ikke har fått vasket seg på ei uke eller å kline når man ikke har pusset tennene på like lang tid.

Men egentlig så var det jo ikke akkurat det mest usansynlige som har skjedd i den serien da. ;)

Sånn er det når behovet blir for stort.

Jeg tror nok de lett greide å feie tanken på hygiene til side - og fordelen var jo at de var likestilte, da. :-) (Bortsett fra de nybarberte armhulene til Kate.)

Skrevet

Du skulle bare visst hva du gikk glipp av ;-)

Kanskje de sender en reprise engang?

Skrevet

Og sånne kjekke intimservietter i den andre lomma. :D

Jepp, der har vi forklaringen :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...