Gjest togli Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Var bra episode det ja, men jeg klarte ikke å tenke på annet enn at det kan da ikke være så storveies med sex når man ikke har fått vasket seg på ei uke eller å kline når man ikke har pusset tennene på like lang tid. Men egentlig så var det jo ikke akkurat det mest usansynlige som har skjedd i den serien da. Dyriske instinkter er det vel man kaller det ;-) Jeg tenkte også på at de neppe hadde særlig god ånde noen av dem, men må man, så må man. *hehe* Tror du ikke legen blir sammen med hun lyshåra dama hos "de andre"? (jeg og navn...) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Helt enig! Episoden var kjempespennende! Men nå har denne serien hengt i en tynn tråd for min del veldig lenge. Så de må værsågod å følge opp med den gode spenninga skal de klare å holde på min interresse! Ok! Tomme trusler;) Klarer ikke å la være å henge med. (og kommer nok til å gjøre det til siste slutt;)) Jeg har også irritert meg grønn over at jeg ikke har klart å slutte å se på dette her!! Satser på at de klarer å fortsette slik som nå ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Ja Det glimter virkelig til en gang i blandt! hehe. Jupp:-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Kanskje de sender en reprise engang? Lurer på om Lost går i reprise sent på lørdagskveldene? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.