Gå til innhold

Lost

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var bra episode det ja, men jeg klarte ikke å tenke på annet enn at det kan da ikke være så storveies med sex når man ikke har fått vasket seg på ei uke eller å kline når man ikke har pusset tennene på like lang tid.

Men egentlig så var det jo ikke akkurat det mest usansynlige som har skjedd i den serien da. ;)

Dyriske instinkter er det vel man kaller det ;-)

Jeg tenkte også på at de neppe hadde særlig god ånde noen av dem, men må man, så må man. *hehe*

Tror du ikke legen blir sammen med hun lyshåra dama hos "de andre"? (jeg og navn...)

Skrevet

Helt enig! Episoden var kjempespennende!

Men nå har denne serien hengt i en tynn tråd for min del veldig lenge. Så de må værsågod å følge opp med den gode spenninga skal de klare å holde på min interresse!

Ok! Tomme trusler;) Klarer ikke å la være å henge med. (og kommer nok til å gjøre det til siste slutt;))

Jeg har også irritert meg grønn over at jeg ikke har klart å slutte å se på dette her!! Satser på at de klarer å fortsette slik som nå ;-)

Skrevet

Ja :) Det glimter virkelig til en gang i blandt! hehe.

Jupp:-)

Skrevet

Kanskje de sender en reprise engang?

Lurer på om Lost går i reprise sent på lørdagskveldene?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...