Gå til innhold

Hva fortalte Mikkel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva fortalte mikkel til laila i dag som hun ble så forundret over?

hidi, the scorpion
Skrevet

Hun har visst vært medlem av firerbanden, men nå vil ikke de tre andre ha henne med, og det overhørte selvfølgelig den koselige luringen...Laila sa etterpå, til kameramannen, at hun er fullstendig klar over at Mikkel kunne ha visse baktanker med å fortelle det til henne, men at hun trodde det var sant.

Og det er det!

Skrevet

Hun har visst vært medlem av firerbanden, men nå vil ikke de tre andre ha henne med, og det overhørte selvfølgelig den koselige luringen...Laila sa etterpå, til kameramannen, at hun er fullstendig klar over at Mikkel kunne ha visse baktanker med å fortelle det til henne, men at hun trodde det var sant.

Og det er det!

syns de andre da er urettferdig med henne. Liker ikke Hanne lengre. Hun er så sutrete og negativ. Håpet det var henne som ble tatt ut kamp idag, men...

Skrevet

Hva i svarte er dette for slags kodede meldinger?

*Hehe* Gjetter på at dette er siste nytt fra "Farmen"..

Skrevet

Hva i svarte er dette for slags kodede meldinger?

Hvorfor spør du om det? Jeg fikk ikke sett episoden og har sett reklamen for den der man lett så at noe uventet skjedde...

er det ikke lov?

Skrevet

Hvorfor spør du om det? Jeg fikk ikke sett episoden og har sett reklamen for den der man lett så at noe uventet skjedde...

er det ikke lov?

Ikke noe å hisse seg opp for vel, clobb skjønner bare ikke hva det dreier seg om siden h*n ikke ser programmet.

Skrevet

er det ikke lov?

Hæææhh???

Gjelder det et TV program? Kunne vel kanskje være greit å skrive det da...

Åssen faen skal folk vite hvem disse Mikkel og Laila er?

Skrevet

er det ikke lov?

...så vil jo folk tro at Mikkel og Laila er noen kjente deltakere her på DOL.

Skrevet

Men hvem ble valgt til førstekjempe?

nykommeren , Eivind, etter loddtrekning.

Skrevet

syns de andre da er urettferdig med henne. Liker ikke Hanne lengre. Hun er så sutrete og negativ. Håpet det var henne som ble tatt ut kamp idag, men...

Hanne MÅ ut! For en styrende dame!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...