Gå til innhold

jobb og behandling

Gjest snart på lønningslista

Anbefalte innlegg

Gjest snart på lønningslista

Hei,

Har vært så heldig å fått tilbud om jobb etter studiene. Til nå har det gått greit å kombinere studier og behandling ettersom jeg har kunnet tilpasse timeplanen greit og tatt igjen det tapte på kveldstid. De dagene jeg har vært litt "borte" etter behandlingen har jeg og tatt meg fri, med god samvittighet siden jeg er student og det bare er meg det går ut over.

Går til psykolog to ganger i uken og de dagene er jeg litt preget av det. Jeg lurer på hvordan jobb og behandling kan kombineres. Man får vel ikke fri for å gå til psykologen så ofte? Ser for meg at arbeidsuken vil bli veldig stressende med to dager hvor jeg er i "tenkeland" og må prestere på jobb. I tillegg til at jeg må jobbe inn de tapte timene på et sett.

Hvordan kombinerer man jobb og langvarig terapi? Tror jeg kommer til å gå i terapi noen år til, men vil jo også jobbe.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/267654-jobb-og-behandling/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest det tilpasser dere

Dette snakker du med behandler om. Både hyppighet og når på dagen du setter opp timer må jo kunne endres på slik at du fungerer på jobb samtidig som du mottar nødvendig behandling.

Hvis du får siste time en dag behandler jobber litt utover ettermiddagen, behøver det jo ikke å påvirke jobbdagen din så mye.

Når du begynner å jobbe, ser du hvilken dage det for eksempel passer best at du begynner tidlig og går tidlig, og så tilpasser du dette med behandleren. hun er sikkert også opptatt av at du skal fungere i den nye jobben.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/267654-jobb-og-behandling/#findComment-2161043
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...