Gjest prust Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Hjelp meg litt dere! Til jul fikk jeg ei stor flaske med en deilig krem/body-lotion fra Biotherm: Baume Corps (oransje flaske, 400 ml). Deilig lukt og konsistens, og den bruker jeg på hele kroppen når jeg har dusjet + i ansiktet og på hendene litt innimellom. MEN så har jeg det luksusproblemet, at jeg til bursdagenmin fikk to nye flasker i den serien, og nå skjønner jeg ikke hva jeg skal bruke når: *Biotherm Eau d'energie. Crème corps parfumée sublimatrice *Biotherm Eau d'energie douche lactée parfumée toucher velouté Noen som kan hjelpe meg? 0 Siter
tigern woods Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 hei! Den med "creme" i navnet er kroppskrem, den med "douche" i navnet er dusjsåpe. Vennlig hilsen 0 Siter
Gjest prust Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 hei! Den med "creme" i navnet er kroppskrem, den med "douche" i navnet er dusjsåpe. Vennlig hilsen Men hva er forskjellen på den første flaska jeg fikk og den jeg fikk nå (med Crème i navnet)? I dusjen pleier jeg å bruke såpe og shampo. Da bytter jeg altså ut såpa med denne nye Biotherm-saken? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.