Gå til innhold

Biotherm-produkter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp meg litt dere!

Til jul fikk jeg ei stor flaske med en deilig krem/body-lotion fra Biotherm: Baume Corps (oransje flaske, 400 ml). Deilig lukt og konsistens, og den bruker jeg på hele kroppen når jeg har dusjet + i ansiktet og på hendene litt innimellom.

MEN så har jeg det luksusproblemet, at jeg til bursdagenmin fikk to nye flasker i den serien, og nå skjønner jeg ikke hva jeg skal bruke når:

*Biotherm Eau d'energie. Crème corps parfumée sublimatrice

*Biotherm Eau d'energie douche lactée parfumée toucher velouté

Noen som kan hjelpe meg?

Skrevet

hei! Den med "creme" i navnet er kroppskrem, den med "douche" i navnet er dusjsåpe.

Vennlig hilsen

Skrevet

hei! Den med "creme" i navnet er kroppskrem, den med "douche" i navnet er dusjsåpe.

Vennlig hilsen

Men hva er forskjellen på den første flaska jeg fikk og den jeg fikk nå (med Crème i navnet)?

I dusjen pleier jeg å bruke såpe og shampo. Da bytter jeg altså ut såpa med denne nye Biotherm-saken?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...