Gå til innhold

buzzzzi

Anbefalte innlegg

Gjest buzzzzi
Skrevet

"buzzzzi" har oppstått...

Den sorte enke er død =)

Hvorfor jeg vil ha det nicket?

Jeg har vært borte lenge fra pc`n pga av ei lang uke med influensa...

Ved siden av pc`n har jeg hengende en søt lite bie...og siden jeg var på "jakt" etter et nytt nick...så ble det buzzzzi...

Ellers takk til dere som kom med forslag om nytt nick for noen dager siden...

Skrevet

Velkommen som buzzzzi.

Jeg holdt på å kommentere det forrige nicket ditt en gang, fordi jeg likte det så godt. Det var vel greit at jeg ikke gjorde det, da du litt senere forklarte litt om hvorfor du hadde valgt akkurat det.

Gjest buzzzzi
Skrevet

Velkommen som buzzzzi.

Jeg holdt på å kommentere det forrige nicket ditt en gang, fordi jeg likte det så godt. Det var vel greit at jeg ikke gjorde det, da du litt senere forklarte litt om hvorfor du hadde valgt akkurat det.

Jepp...håper den tida er over nå...

Hittil ser jeg litt lysere på livet i hvert fall =)

Gjest buzzzzi
Skrevet

Fint navn:)

Æhhhh????

No skjemmes jeg litt =(

Jeg kom ikke på å sjekke om noen hadde dette nicket...eller nesten det samme...

Går det bra at jeg har dette?...eller vil du at jeg...phuuu...skal finne på noe annet?

Skrevet

Æhhhh????

No skjemmes jeg litt =(

Jeg kom ikke på å sjekke om noen hadde dette nicket...eller nesten det samme...

Går det bra at jeg har dette?...eller vil du at jeg...phuuu...skal finne på noe annet?

Det er helt ok! Jeg har iallefall ikke tenkt å protestere før vi evnt opplever at noen forveksler oss...

Gjest buzzzzi
Skrevet

Det er helt ok! Jeg har iallefall ikke tenkt å protestere før vi evnt opplever at noen forveksler oss...

Klem for det =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...