Gå til innhold

dere med venninner, vær så snill og hjelp meg

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra
Skrevet

Mange har litt problemer med å få nære venninner i voksen alder, også de som er mer utadvendte.

Du har nok rett i det at det er lettere å få venninner for de som liker å gå ut. Men slike vennskap blir ikke nødvendigvis så dype.

Synes du høres ut som en veldig hyggelig og interessant jente, jeg, desto vanskeligere å gi råd. Annet enn at du bør oppsøke miljøer der du treffer mer likesinnede, f.eks. DNT, slik som foreslått her.

Gjest takknemlig jente 29
Skrevet

Mange har litt problemer med å få nære venninner i voksen alder, også de som er mer utadvendte.

Du har nok rett i det at det er lettere å få venninner for de som liker å gå ut. Men slike vennskap blir ikke nødvendigvis så dype.

Synes du høres ut som en veldig hyggelig og interessant jente, jeg, desto vanskeligere å gi råd. Annet enn at du bør oppsøke miljøer der du treffer mer likesinnede, f.eks. DNT, slik som foreslått her.

Takk, det er hyggelig å få tilbakemelding på at det ikke er noe galt med meg. Jeg har lav selvtillit og er veldig sjenert så det er nok der problemet ligger da, ikke at jeg har feil utseendet eller interesser.

Skrevet

Takk! Småbruk ja, det høres kjempekoselig ut. Jeg har egentlig et nick her inne men hadde ikke lyst til å bruke det akkurat nå, fordi dette er litt sårt tema for meg. Men du Lillemus du har ihvertfall mange venner her inne, så du har sikkert lett for å bli kjent med folk du da. Du virker så trygg på deg selv, jeg håper jeg kan bli det en gang.

Jeg har faktisk ikke så lett for å slippe folk innpå meg og er jeg ikke i kjemi med andre så finner jeg ikke på noe å si. :o)

Skrevet

Flytte på landet, småbruk. Ah, det hørtes befriende ut! Men først for ikke å spa møkk! :D

Jeg spar gjerne møkk jeg! :o)

Gjest savner venninner
Skrevet

Jeg sliter også litt med det å få venninner. Skulle du ha lyst til å kontakte meg hadde det vært hyggelig! Ta kontakt på: [email protected]

Gjest takknemlig jente 29
Skrevet

Jeg sliter også litt med det å få venninner. Skulle du ha lyst til å kontakte meg hadde det vært hyggelig! Ta kontakt på: [email protected]

så hyggelig! :-)

Gjest Jente31
Skrevet

Hei! Jeg synes du høres helt ålreit ut, jeg.. men kansje du har litt lav selvtillit/lavt selvbilde?

Håper du får venninner snart. Selv har jeg forskjellige typer venninner, noe jeg synes er helt ok. Jeg liker å bli kjent med all slags folk:-)

Du har fått mange gode råd, og jeg ønsker deg lykke til videre!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...