Gjest Elextra Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Mange har litt problemer med å få nære venninner i voksen alder, også de som er mer utadvendte. Du har nok rett i det at det er lettere å få venninner for de som liker å gå ut. Men slike vennskap blir ikke nødvendigvis så dype. Synes du høres ut som en veldig hyggelig og interessant jente, jeg, desto vanskeligere å gi råd. Annet enn at du bør oppsøke miljøer der du treffer mer likesinnede, f.eks. DNT, slik som foreslått her. 0 Siter
Gjest takknemlig jente 29 Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Mange har litt problemer med å få nære venninner i voksen alder, også de som er mer utadvendte. Du har nok rett i det at det er lettere å få venninner for de som liker å gå ut. Men slike vennskap blir ikke nødvendigvis så dype. Synes du høres ut som en veldig hyggelig og interessant jente, jeg, desto vanskeligere å gi råd. Annet enn at du bør oppsøke miljøer der du treffer mer likesinnede, f.eks. DNT, slik som foreslått her. Takk, det er hyggelig å få tilbakemelding på at det ikke er noe galt med meg. Jeg har lav selvtillit og er veldig sjenert så det er nok der problemet ligger da, ikke at jeg har feil utseendet eller interesser. 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Takk! Småbruk ja, det høres kjempekoselig ut. Jeg har egentlig et nick her inne men hadde ikke lyst til å bruke det akkurat nå, fordi dette er litt sårt tema for meg. Men du Lillemus du har ihvertfall mange venner her inne, så du har sikkert lett for å bli kjent med folk du da. Du virker så trygg på deg selv, jeg håper jeg kan bli det en gang. Jeg har faktisk ikke så lett for å slippe folk innpå meg og er jeg ikke i kjemi med andre så finner jeg ikke på noe å si. ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Flytte på landet, småbruk. Ah, det hørtes befriende ut! Men først for ikke å spa møkk! Jeg spar gjerne møkk jeg! ) 0 Siter
Gjest savner venninner Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Jeg sliter også litt med det å få venninner. Skulle du ha lyst til å kontakte meg hadde det vært hyggelig! Ta kontakt på: [email protected] 0 Siter
Gjest takknemlig jente 29 Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Jeg sliter også litt med det å få venninner. Skulle du ha lyst til å kontakte meg hadde det vært hyggelig! Ta kontakt på: [email protected] så hyggelig! :-) 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Hei! Jeg synes du høres helt ålreit ut, jeg.. men kansje du har litt lav selvtillit/lavt selvbilde? Håper du får venninner snart. Selv har jeg forskjellige typer venninner, noe jeg synes er helt ok. Jeg liker å bli kjent med all slags folk:-) Du har fått mange gode råd, og jeg ønsker deg lykke til videre! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.