Gå til innhold

Hjelp meg å bruke 250 kr på et parfymeri :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk et gavekort til bursdagen min som kun er gyldig èt år, og det begynner å haste bittelitt. :D Fisker herved etter gode tips her. Hvilke must haves kjøper dere på parfymeri?

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Klara Q

12

• bouenas

6

• filiokus81

4

• morsan

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest mandolina
Skrevet

Mascara, ansiktskrem, neglefil, negleklipper, parfyme, kam, børste, osv.

Hilsen

Gjest lumelia
Skrevet

Mascara, ansiktskrem, neglefil, negleklipper, parfyme, kam, børste, osv.

Hilsen

Hvordan kan du trenge hjelp til det? hehe..jeg skal snart ut å svi av mere enn det:-)

Skrevet

Hvordan kan du trenge hjelp til det? hehe..jeg skal snart ut å svi av mere enn det:-)

Ja, sånn er nå jeg! Utrolig lite flink til å bruke penger på meg selv i det hele tatt. *rødme*

Fortell hva du selv skal handle nå, da? Konkrete anbefalinger mottas med takk. :)

Gjest helgevits
Skrevet

Hvor mye har du tenkt å legge i selv? Ikke stort du får for det da, litt sminke?

Skrevet

Hvor mye har du tenkt å legge i selv? Ikke stort du får for det da, litt sminke?

Jeg må da vel kunne få en håndkrem eller noe for 250 kroner? Lenge siden jeg har vært på parfymeri, skjønner jeg.

Gjest helgevits
Skrevet

Jeg må da vel kunne få en håndkrem eller noe for 250 kroner? Lenge siden jeg har vært på parfymeri, skjønner jeg.

Ja, men kan du ikke bare gå dit og plukke noe da? Ikke vet vi hva du bruker eller trenger, eller hvor mye ting koster der..

Gjest makeuplady
Skrevet

Høres ut som du aldri kjøper varer på parfymeri. Da bruker du vel ikke sminke av noe slag heller? Kjøp en god ansiktskrem eller håndkrem. Du finner sikkert noe til den prisen.

Skrevet

Ja, men kan du ikke bare gå dit og plukke noe da? Ikke vet vi hva du bruker eller trenger, eller hvor mye ting koster der..

Jo, jeg _kan_ bare gå og plukke noe. Men så tenkte jeg å forhøre meg her - for det kunne jo hende at noen her ville anbefale et produkt de selv var veldig fornøyd med.

Gjest helgevits
Skrevet

Jo, jeg _kan_ bare gå og plukke noe. Men så tenkte jeg å forhøre meg her - for det kunne jo hende at noen her ville anbefale et produkt de selv var veldig fornøyd med.

Men det betyr da nada, ikke sikkert DU liker det for det vel?

Skrevet

Høres ut som du aldri kjøper varer på parfymeri. Da bruker du vel ikke sminke av noe slag heller? Kjøp en god ansiktskrem eller håndkrem. Du finner sikkert noe til den prisen.

Trodde folk ville elske å komme med konkrete anbefalinger av produkter de selv er fornøyd med, jeg!

Jeg kjøper det meste av sminken min på gode, gamle H&M. Bruker ikke så mye til daglig. Det går i mascara, litt foundation, løst pudder og rouge.

Skrevet

Men det betyr da nada, ikke sikkert DU liker det for det vel?

Anbefalinger har relativt høy verdi i samfunnet vårt, enten det gjelder en restaurant, et album eller en håndkrem. Derav terningkast og produkttester i media, i fleng. Veldig populært.

Gjest Dagkrem
Skrevet

En dagkrem, eller en bodylotion hadde jeg gått for. 250 Kr. rekker nok ikke til en dagkrem, men det er verdt å legge til litt ekstra selv. Jeg hadde bedt om noen prøver på parfyme før jeg hadde gått til innkjøp av en spesiell type.

Skrevet

To tips:

"Bikini hydra diffusion" fra Dior = superdeilig bodylotion

og

"Show" fra Dior = verdens udiskutabelt beste mascara.

Vet ikke prisen på disse dessverre, men gode produkter er det i alle fall :o)

Skrevet

To tips:

og

*noterer*

Nå snakker vi godt svart! Sånn låter det fra en ekte doler :D

Takk for tips. En god mascara som ikke klumper eller klisser er jo aldri å forakte! :)

Skrevet

To tips:

og

Jeg støtter mascara-forslaget. Mener den koster rundt 200 kr.

Gjest helgevits
Skrevet

Anbefalinger har relativt høy verdi i samfunnet vårt, enten det gjelder en restaurant, et album eller en håndkrem. Derav terningkast og produkttester i media, i fleng. Veldig populært.

Høy verdi for usikre folk som ikke har egne meninger kanskje. Men faktisk fullstendig bortkastet energi. Ingen garanti for at alle har lik smak vel? Eller de som følger flokken smiler vel bare og sier ja...

Skrevet

Høy verdi for usikre folk som ikke har egne meninger kanskje. Men faktisk fullstendig bortkastet energi. Ingen garanti for at alle har lik smak vel? Eller de som følger flokken smiler vel bare og sier ja...

Handler mer om å spare tid og penger.

Skrevet

*noterer*

Nå snakker vi godt svart! Sånn låter det fra en ekte doler :D

Takk for tips. En god mascara som ikke klumper eller klisser er jo aldri å forakte! :)

Jeg er meg mitt ansvar bevisst :o)

Kos deg på handletur!

Skrevet

Jeg har et "must", som jeg villig vekk deler :) Det er Eight Hour Cream fra Elisabeth Arden! Den er suveren. Helt uoverkommelig. Ingen over, ingen ved siden ;) Det er altså en krem, nesten litt salve-aktig (eller veldig, altså klissete :)) Lukter spesielt, men etter min smak herlig. Dvs, ikke noe jeg smører meg med for å tiltrekke meg mannfolk ;o)

Den helper mot det meste, og kan brukes over alt på kroppen. Er super på tørr hud, fet hud, sår eller sprukken hud, nupper, lepper, tørre, flisete negler, såre brystvorter (f.eks ved amming), osv osv. Smør gjerne hele ansiktet om kvelden, og våkne med en ny glød dagen etterpå. Tuller ikke!

Den er så herlig, og jeg bruker den såpass mye, at jeg sikkert like gjerne kunne ha spist den :)

Anbefales på det varmeste!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...