Gå til innhold

Hjelp meg å bruke 250 kr på et parfymeri :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Høy verdi for usikre folk som ikke har egne meninger kanskje. Men faktisk fullstendig bortkastet energi. Ingen garanti for at alle har lik smak vel? Eller de som følger flokken smiler vel bare og sier ja...

Tja, det er jo greit å slippe å finne opp kruttet på egenhånd hver gang da.

Dersom andre har kastet bort penger på dårlige produkter og tjenester, er det jo kjekt å bli tipset om det slik at man slipper gå i samme fella!

Og skal man kjøpe et dyrt produkt (type mp3-spiller, digitalkamera etc) hvor det finnes et hav av valgmuligheter, kan det jo være greit å slippe å velge helt på måfå?

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Klara Q

12

• bouenas

6

• filiokus81

4

• morsan

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg har et "must", som jeg villig vekk deler :) Det er Eight Hour Cream fra Elisabeth Arden! Den er suveren. Helt uoverkommelig. Ingen over, ingen ved siden ;) Det er altså en krem, nesten litt salve-aktig (eller veldig, altså klissete :)) Lukter spesielt, men etter min smak herlig. Dvs, ikke noe jeg smører meg med for å tiltrekke meg mannfolk ;o)

Den helper mot det meste, og kan brukes over alt på kroppen. Er super på tørr hud, fet hud, sår eller sprukken hud, nupper, lepper, tørre, flisete negler, såre brystvorter (f.eks ved amming), osv osv. Smør gjerne hele ansiktet om kvelden, og våkne med en ny glød dagen etterpå. Tuller ikke!

Den er så herlig, og jeg bruker den såpass mye, at jeg sikkert like gjerne kunne ha spist den :)

Anbefales på det varmeste!

Det var altså den jeg skulle hatt for fem måneder siden, da jeg holdt på å dø på meg pga amme-vondt.

Takk for tips! Det er notert. :)

Gjest helgevits
Skrevet

Tja, det er jo greit å slippe å finne opp kruttet på egenhånd hver gang da.

Dersom andre har kastet bort penger på dårlige produkter og tjenester, er det jo kjekt å bli tipset om det slik at man slipper gå i samme fella!

Og skal man kjøpe et dyrt produkt (type mp3-spiller, digitalkamera etc) hvor det finnes et hav av valgmuligheter, kan det jo være greit å slippe å velge helt på måfå?

Ja, men her snakker vi kosmetikk. Der er det mest smak og behag som teller da.

Synes folk er alt for avhengige av hverandre jeg, kan ikke ta noen valg selv.

Skrevet

Fint nytt nick forresten;-)

Skrevet

Fint nytt nick forresten;-)

Det samme tenkte jeg. :)

Skrevet

Det samme tenkte jeg. :)

*S* Har truffet vitsen i en annen tråd også;-)

Skrevet

Smak og behag er alltid en faktor uansett hva vi anbefaler. Det tar man da med i beregningen når man får velmente råd :o)

Skrevet

*S* Har truffet vitsen i en annen tråd også;-)

Og vedkommende er like raus der, ser jeg. :)

Gjest Anna Belinda
Skrevet

Spør om å få lukte på de nyeste parfymene. Hadde jeg gjort. :o)

Skrevet

Jeg har et "must", som jeg villig vekk deler :) Det er Eight Hour Cream fra Elisabeth Arden! Den er suveren. Helt uoverkommelig. Ingen over, ingen ved siden ;) Det er altså en krem, nesten litt salve-aktig (eller veldig, altså klissete :)) Lukter spesielt, men etter min smak herlig. Dvs, ikke noe jeg smører meg med for å tiltrekke meg mannfolk ;o)

Den helper mot det meste, og kan brukes over alt på kroppen. Er super på tørr hud, fet hud, sår eller sprukken hud, nupper, lepper, tørre, flisete negler, såre brystvorter (f.eks ved amming), osv osv. Smør gjerne hele ansiktet om kvelden, og våkne med en ny glød dagen etterpå. Tuller ikke!

Den er så herlig, og jeg bruker den såpass mye, at jeg sikkert like gjerne kunne ha spist den :)

Hva koster den? Hørtes fin ut. Funker den som en ok dagkrem?

Skrevet

Er faktisk usikker på prisen, noe jeg burde ha visst. Men den selges i ulike størrelser. Tror de har en til rundt 250 kr, men er som sagt veldig usikker her. Når jeg først er på parfymeri, kjøper jeg som oftest litt mer.

Den skinner/glinser endel, så den er ikke så egnet til dagkrem, vil jeg tro. Dvs, den tøker jo inn etterhvert, men glinser en god stund, og blir liggende litt lenge "utenpå" huden. Derfor bruker jeg den mest om natten, så får den tid til å jobbe med huden imens, også. Ville likevel ikke brukt den til nattkrem over lenger tid, men sånn periodevis på kanskje noen dager - til en uke om gangen. Men her må du nesten prøve deg frem, alt etter hviklen hud du har.

Jeg synes den hjelper på det meste, som sagt, også på min blandingshud. Ja, den er virkelig å anbefale. Jeg har brukt den fra jeg var 15 år, og det er jammen meg .. 20.. år siden! Samme formel fremdeles, den er helt unik! Bare spør i parfymeriet, de som kjenner den elsker den. Jaja - mange, ihvertfall :o)

Gjest Marinaa
Skrevet

Jeg ville spurt om å få med en liten prøve på den først. Jeg er OVERHODET ikke fan av den salven. Hadde hørt mye positivt om den, så jeg kjøpte - og brukte aldri mer.

For det første så STINKER den. Den lukter faktisk fjøs, og det lukter sterkt! For det andre blir leppene avhengig av den (dersom du bruker den der). At den skal kunne brukes i resten av fjeset høres rart ut, den er jo veldig glinsende. Uansett, jeg ville ikke gått rundt og luktet sånn som den gjør!

Bare et lite tips før du stikker og handler ;) Lukt på den først!

Skrevet

Kan ikke få sagt meg mer enig!!!

Den skal visst hjelpe utrolig godt mot brannsår også!

Skrevet

Jeg ville spurt om å få med en liten prøve på den først. Jeg er OVERHODET ikke fan av den salven. Hadde hørt mye positivt om den, så jeg kjøpte - og brukte aldri mer.

For det første så STINKER den. Den lukter faktisk fjøs, og det lukter sterkt! For det andre blir leppene avhengig av den (dersom du bruker den der). At den skal kunne brukes i resten av fjeset høres rart ut, den er jo veldig glinsende. Uansett, jeg ville ikke gått rundt og luktet sånn som den gjør!

Jeg bruker den ikke i ansiktet, til det er den for fet. Den er kjempegod å bruke på neglebåndene og dersom man har litt eksem e.l. Forøvrig lukter den _ikke_ fjøs ;-)

Skrevet

Er faktisk usikker på prisen, noe jeg burde ha visst. Men den selges i ulike størrelser. Tror de har en til rundt 250 kr, men er som sagt veldig usikker her. Når jeg først er på parfymeri, kjøper jeg som oftest litt mer.

Den skinner/glinser endel, så den er ikke så egnet til dagkrem, vil jeg tro. Dvs, den tøker jo inn etterhvert, men glinser en god stund, og blir liggende litt lenge "utenpå" huden. Derfor bruker jeg den mest om natten, så får den tid til å jobbe med huden imens, også. Ville likevel ikke brukt den til nattkrem over lenger tid, men sånn periodevis på kanskje noen dager - til en uke om gangen. Men her må du nesten prøve deg frem, alt etter hviklen hud du har.

Jeg synes den hjelper på det meste, som sagt, også på min blandingshud. Ja, den er virkelig å anbefale. Jeg har brukt den fra jeg var 15 år, og det er jammen meg .. 20.. år siden! Samme formel fremdeles, den er helt unik! Bare spør i parfymeriet, de som kjenner den elsker den. Jaja - mange, ihvertfall :o)

http://www.dinside.no/php/art.php?id=95581

Gjest Elextra
Skrevet

Clarins' håndkrem, antakelig den beste håndkremen du får. Koster vel ca. 150.

Alt. noe sminke - f.eks. fra Estée Lauder, en dobbel øyeskygge eller rouge koster vel rundt 200 kr., tenker jeg.

Skrevet

Det var et lurt råd. Hmm fjøs lukter ikke godt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...