Gå til innhold

Hjelp meg å bruke 250 kr på et parfymeri :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er faktisk usikker på prisen, noe jeg burde ha visst. Men den selges i ulike størrelser. Tror de har en til rundt 250 kr, men er som sagt veldig usikker her. Når jeg først er på parfymeri, kjøper jeg som oftest litt mer.

Den skinner/glinser endel, så den er ikke så egnet til dagkrem, vil jeg tro. Dvs, den tøker jo inn etterhvert, men glinser en god stund, og blir liggende litt lenge "utenpå" huden. Derfor bruker jeg den mest om natten, så får den tid til å jobbe med huden imens, også. Ville likevel ikke brukt den til nattkrem over lenger tid, men sånn periodevis på kanskje noen dager - til en uke om gangen. Men her må du nesten prøve deg frem, alt etter hviklen hud du har.

Jeg synes den hjelper på det meste, som sagt, også på min blandingshud. Ja, den er virkelig å anbefale. Jeg har brukt den fra jeg var 15 år, og det er jammen meg .. 20.. år siden! Samme formel fremdeles, den er helt unik! Bare spør i parfymeriet, de som kjenner den elsker den. Jaja - mange, ihvertfall :o)

Fikk råd fra marinaa om å spørre etter en prøve. Da kan jeg få testet den ut noe.

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Klara Q

12

• bouenas

6

• filiokus81

4

• morsan

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Princess Peach
Skrevet

Dior Diorshow mascara. Koster 240 kr.

Skrevet

Støtter forslaget om Dior Show mascara! Den koster 210kr og er den aller beste mascaraen etter min mening.

Dersom du bruker kajal kan jeg anbefale kajalene til Dior, koster ca 130kr per stk.

Ellers støtter jeg også forslaget om Elisabeth Ardens 8 hour cream. Veldig God!

Eller hva med Boitherm Deo? 170kr og er kjempe deilig!

Clinique har gode neglelakker.

Eller hva med et nytt pudder?

http://www.femina.no/php/art.php?id=364337

Clinique fikk bra testresultat og koster 215kr.

Når det gjelder rouge er Chanel sin rouge min favoritt, en koster over 300kr.

Ja det var det jeg kom på i farten etter å ha tittet litt nedi sminkepungen min :-)

candyqueen_83
Skrevet

Dior Diorshow mascara. Koster 240 kr.

Diorshow har altfor stor kost. Umulig å påfære uten å kline til hele øyelokket.

Dior ultimeyes er bedre :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Diorshow har altfor stor kost. Umulig å påfære uten å kline til hele øyelokket.

Dior ultimeyes er bedre :)

Øvelse gjør mester, greier faktisk å bruke diorshow uten å søle. :)

Skrevet

Støtter forslaget om Dior Show mascara! Den koster 210kr og er den aller beste mascaraen etter min mening.

Dersom du bruker kajal kan jeg anbefale kajalene til Dior, koster ca 130kr per stk.

Ellers støtter jeg også forslaget om Elisabeth Ardens 8 hour cream. Veldig God!

Eller hva med Boitherm Deo? 170kr og er kjempe deilig!

Clinique har gode neglelakker.

Eller hva med et nytt pudder?

http://www.femina.no/php/art.php?id=364337

Clinique fikk bra testresultat og koster 215kr.

Når det gjelder rouge er Chanel sin rouge min favoritt, en koster over 300kr.

Ja det var det jeg kom på i farten etter å ha tittet litt nedi sminkepungen min :-)

Jeg betalte 133 for Diorshow hos Strawberrynet....

Skrevet

Jeg betalte 133 for Diorshow hos Strawberrynet....

Er det ikke sånn at alt som kjøpes på strawberrynet nå går gjennom tollen? Og da lønner det seg egentlig ikke så mye? Eller har jeg misforstått?

Har kjøpt en del der før men tviler på at det lønner seg når man på pluss på tollen.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Er det ikke sånn at alt som kjøpes på strawberrynet nå går gjennom tollen? Og da lønner det seg egentlig ikke så mye? Eller har jeg misforstått?

Har kjøpt en del der før men tviler på at det lønner seg når man på pluss på tollen.

Det blir ikke noe avgift på ting som koster under kr 200.

Skrevet

Så lenge du passer på å handle for under 200 så sparer du mye. Jeg sparte ganske mye bare på den ene mascaraen. Noen sier den koster 210 i Norge, andre sier 240. Jeg betalte 133, ingen frakt og ikke toll. Nettoen er ganske stor da.

Skrevet

Så lenge du passer på å handle for under 200 så sparer du mye. Jeg sparte ganske mye bare på den ene mascaraen. Noen sier den koster 210 i Norge, andre sier 240. Jeg betalte 133, ingen frakt og ikke toll. Nettoen er ganske stor da.

Stemmer det, det hadde jeg glemt. Ja da er det klart det lønner seg :-)

Skrevet

Fikk råd fra marinaa om å spørre etter en prøve. Da kan jeg få testet den ut noe.

Ja, den har så absolutt en spesiell lukt, men har aldri forbundet den med fjøs ;o)

Tenker mer i retning av urter :)

Du får sikkert en prøve-dæsj på parfymeriet! Men liker du ikke lukten da, så får du jo ikke prøvd hvor god den er ;-/

Skrevet

Kan ikke få sagt meg mer enig!!!

Den skal visst hjelpe utrolig godt mot brannsår også!

Bra det er flere som har "funnet" den ;) Ja, jeg tror den hjelper på det aller meste!

Skrevet

Betaler man ikke frakt på strawberrynet?! :D

Skrevet

Betaler man ikke frakt på strawberrynet?! :D

Nei, det er fraktfritt.

Gjest nicole41
Skrevet

En deilig og god foundation?

Jeg fikk gavekort i parfymeri til jul, pålydende 300,-

Jeg kjøpte meg en god foundation, som jeg kan smøre meg inn med når jeg vil skikkelig pynte meg :o)

Skrevet

Bra det er flere som har "funnet" den ;) Ja, jeg tror den hjelper på det aller meste!

Det var svigermor som anbefalte meg den. Jeg fikk en tube av henne og ble frelst :-)

Skrevet

Det var svigermor som anbefalte meg den. Jeg fikk en tube av henne og ble frelst :-)

Hos oss var det mamma. Hun ble introdusert for den i et parfymeri, og kjøpte likegodt en tube til hver av oss døtrene. Siden har vi vært "avhengige" ;)

Skrevet

Hos oss var det mamma. Hun ble introdusert for den i et parfymeri, og kjøpte likegodt en tube til hver av oss døtrene. Siden har vi vært "avhengige" ;)

I sommer kjøpte jeg fire tuber på taxfreen ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...