Gjest Borkis Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Enn så lenge er nok snøen for "lett" til at det kan bli strømbrudd, men i morgen er det meldt om store snømengder og +1... glad jeg har vedovn i tre etasjer og masse ved i kjelleren:) Men morsomt og kjøre snøfres da, hehe man får smile av det man kan. Verre for de som MÅ ut pga jobb, det trenger heldigvis ikke jeg, men passer på og hjelpe eldre naboer med måking osv, det kan vi kanskje bli flinkere til:) Bor litt nord for kristiansand og snør ned jeg også Birkeland? 0 Siter
mrxx Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Du blir oppgitt av DERE i nord? Alle i nord hyler altså i kor om de dumme søringene som endelig får oppleve litt vær? Du angriper generalisering ved å generalisere? Selvsagt er det ALLE i nord:-) 0 Siter
Babette Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Selvsagt er det ALLE i nord:-) Hæstkuk. 0 Siter
mrxx Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Hæstkuk. Ja, det er sant,synd du ikke har sett den, selv om du har lyst. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.