Gå til innhold

Farmen

Gjest Lille Bethen

Anbefalte innlegg

Gjest Lille Bethen
Skrevet

Det er første gang jeg følger med på farmen, og jeg syns det er kjempe spennende! Det er morsomt å se hvordan mennesker oppfører seg når de føler seg "truet".. Som ho gamle krølltoppen som oppfører seg som en smådum femtenåring... Jeg blir litt flau på damenes vegne. De baksnakker alle, sutrer og bæser. Mun bra Tv blir det! Og jeg liker det.

Men hvem tror dere vinner, og hvem _fortjener_ å vinne?

Selv syns jeg Mikkel er en verdig vinner. Ingen er lurere og sluere enn den mannen. Han har spillt et godt spill fra første stund. Ole Magnus er litt for tøffel etter sutrekona, så han kan godt gå ut. Gøy med reality (det hadde jeg aldri trodd jeg skulle si..)

Skrevet

Har sett litt på (kjæresten min pleier å se det nemlig) og vi er sikre på at Mikkel vinner, begge to. :o) Tror ingen lurer den fyren, han er både sterk som en okse og smart tror nå vi.

Gjest på "fisketur" du liksom
Skrevet

Mikkel er den verste av alle; han godsnakker med alle for å få de på lag og så går han bak ryggen på de. Han sniker bort mat og lar de andre sitte igjen sultne.

Gjest Vekten87
Skrevet

Har sett litt på (kjæresten min pleier å se det nemlig) og vi er sikre på at Mikkel vinner, begge to. :o) Tror ingen lurer den fyren, han er både sterk som en okse og smart tror nå vi.

liker ikke mikkel lenger. han var så snill til å begynne med, men nå er han frekk og slu.. fortjener ikkje å vinne, men er nok han som gjør det:(

Gjest Lilel bethen
Skrevet

Mikkel er den verste av alle; han godsnakker med alle for å få de på lag og så går han bak ryggen på de. Han sniker bort mat og lar de andre sitte igjen sultne.

Det er det spillet jeg liker. Det handler ikke om å bli best likt, men å spille rett for å vinne hytte. At han lurer unna litt mat er jo morsomt. Jeg ler godt, og syns han er kjempe tøff!

Gjest Lille Bethen
Skrevet

liker ikke mikkel lenger. han var så snill til å begynne med, men nå er han frekk og slu.. fortjener ikkje å vinne, men er nok han som gjør det:(

Hvem syns du fortjener å vinne da? er det ikke morsomt at det er noen som spiller spillet fullt ut? :)

Syns det er trist hvis noen fra "gjengen" vinner.

Gjest bondekjerringa
Skrevet

Du har akkurat beynt å se på sier du? Da fikk du vel ikke med det Jarl Bernard da? Han var vel den eneste jeg syntes ikke var en verdig vinner, sidn han sluntret unna arbeidet. (jeg synes egentlig ikke nykommerene bør vinne heller fordi de ikke har jobbet og slitt så mye som de andre) Mikkel er en skikkelig lur rev, men han jobber og står på med ukesoppdragene, det står respekt av.

Skrevet

Jeg liker Ole Magnus. Han er sånn som skikkelige mannfolk bør være :-)

Mikkel er altfor sleip og falsk til at jeg kan klare å like han spesielt godt.

Det å snike unna rikelig med mat for å spise det selv, synes jeg er langt under mål - og superegoistisk :-(

Hanne blir litt for sutrete. Hun koooser seg med baksnakking, så hun bør heller ikke vinne.

Agnethe har jeg ikke spesielt sansen for heller, uten at jeg kan sette fingeren på hva det er. Hun er liksom så søt og uskyldig, men...

Laila er også en verdig vinner, men jeg skjønte ikke helt den trekkinga hennes igår..

Skrevet

Hvem syns du fortjener å vinne da? er det ikke morsomt at det er noen som spiller spillet fullt ut? :)

Syns det er trist hvis noen fra "gjengen" vinner.

Jeg digger farmen . Tror Han er en luring.

laila liker jeg ikke, hun sutrer og baktaler alle.

jeg håper på laila eller ola magnus, som jeg også syns er en skikkelig mann.

Vi får se, vi får se.

:)

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg håper inderlig at Laila eller Mikkel vinner!

De to har sutret minst og jobbet mest!

Hanne må de bare få hjem, makan til sutrefutre!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...