Gjest Tacomix Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Jeg.har.problemer.med.å.bruke.mellomromstasten.på.min.bærbare.pc. hva.gjør.jeg? har.prøvd.å.sjekket.om.det.kan.ligge.noe.bøss.under.der.men.det.virker.ikke.sånn.ut.jeg.trenger.hjelp 0 Siter
morsan Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Lurte på hvorfor du skrev med masse punktum i et annet innelgg;-) Du har ikke sølt brus nedi tastaturet og så har tasten klistret seg fast? ;-) Men taster kan bli utslitt. Jeg hadde problem med e'en på tastaturet på jobb-laptop'en, og da skiftet IT-avedlinga ut tastaturet. 0 Siter
pekkaline Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 kan du prøve å bruke vinkelpilen, et klikk for mellomrom.Aner ikke hva som kan være feil... 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 kan du prøve å bruke vinkelpilen, et klikk for mellomrom.Aner ikke hva som kan være feil... Hem.tast.mener.du.at.jeg.kan.bruke? 0 Siter
pekkaline Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Hem.tast.mener.du.at.jeg.kan.bruke? den som er under den rette pilen. den du fjerner feil bokstaver med. see? 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Lurte på hvorfor du skrev med masse punktum i et annet innelgg;-) Du har ikke sølt brus nedi tastaturet og så har tasten klistret seg fast? ;-) Men taster kan bli utslitt. Jeg hadde problem med e'en på tastaturet på jobb-laptop'en, og da skiftet IT-avedlinga ut tastaturet. Da.fant.du.ut.tilslutt.hvorfor.jeg.bruker.mye.punktum;) Jeg.skulle.ønske.noen.hadde.kloke.hoder.der.ute. jeg.ville.gjerne.gjøre.noe.utenom.å.måtte.skrifte.tastaturet.men.det.er.vel.kun.det.jeg.må. 0 Siter
pekkaline Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Hem.tast.mener.du.at.jeg.kan.bruke? det ser rart ut at ordene kommer under hverandre når du skriver, men se på forhåndsvisning, da retter det seg og blir bra 0 Siter
Gemini Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Merk et mellomrom (i en eller annen tekst, fx i innlegget mitt her) med musen. Trykk på ctrl+c for å kopiere Hver gang du nå skal lage et mellomrom må du taste ctrl+v for å lime det inn. Tungvint, men funker tross alt. 0 Siter
Gemini Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 den som er under den rette pilen. den du fjerner feil bokstaver med. see? Du mener enter-tasten, også kalt return, linjeskift etc. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 det ser rart ut at ordene kommer under hverandre når du skriver, men se på forhåndsvisning, da retter det seg og blir bra now I see;). får problemer når jeg skal skrive mine oppgaver. funger på dol,men også ikke på mail. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Merk et mellomrom (i en eller annen tekst, fx i innlegget mitt her) med musen. Trykk på ctrl+c for å kopiere Hver gang du nå skal lage et mellomrom må du taste ctrl+v for å lime det inn. Tungvint, men funker tross alt. Tusen takk for hjelpa:) Litt tungvindt blir det jo men jeg overlever vel sikkert. 0 Siter
pekkaline Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Du mener enter-tasten, også kalt return, linjeskift etc. yes den mener jeg, prøv. Da jeg skulle skrive her i begynnelsen så brukte jeg den og fattet ikke at det ikke ble linjefritt område, bare mellomrom. er dum på forklaring her ser jeg 0 Siter
pekkaline Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 now I see;). får problemer når jeg skal skrive mine oppgaver. funger på dol,men også ikke på mail. Kanskje Gemini sitt forslag virker på mail da... 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Kanskje Gemini sitt forslag virker på mail da... Ja det fungerer det Gemini sa. er så glad for kloke dolere. Så med det samme jeg sitter her kan jeg jo si at jeg kom meg hjem igjen tilslutt igår. var ganske mye trøbbel ang. togene igår. reisa starta med signalfeil deretter når jeg kom på jæren var kjøreledningen falt ned så da var det buss et godt stykke. glad jeg kom meg hjem tilslutt, ble sliten av den reisa der. Starta jo veldig tidlig også. Så nå er det tilbake til stresset igjen! 0 Siter
Gemini Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Tusen takk for hjelpa:) Litt tungvindt blir det jo men jeg overlever vel sikkert. Skriv all tekst i Word (enten det skal bli innlegg på DOL, mail eller hva som helst, og så klipp og lim det over etterpå. For i Word kan du nemlig forenkle det hele litt. Går ut fra at du har Word på maskinen (og norsk versjon, hvis ikke kan jeg forklare ift. engelske menyer om nødvendig). Gå inn i Word, og i menyen Verktøy - Alternativer - Rediger - Kryss av for Bruk INS-tasten for Lim inn-funksjonen. Nå kan du bruke Insert-tasten på tastaturet hver gang du skal lime inn det som du har kopiert (fx mellomrom). Littegranne enklere enn ctrl+v i alle fall (en tast istedetfor to). 0 Siter
pekkaline Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Ja det fungerer det Gemini sa. er så glad for kloke dolere. Så med det samme jeg sitter her kan jeg jo si at jeg kom meg hjem igjen tilslutt igår. var ganske mye trøbbel ang. togene igår. reisa starta med signalfeil deretter når jeg kom på jæren var kjøreledningen falt ned så da var det buss et godt stykke. glad jeg kom meg hjem tilslutt, ble sliten av den reisa der. Starta jo veldig tidlig også. Så nå er det tilbake til stresset igjen! Fint at du kom hjem til slutt da! Så fort tida går... Du har hatt det fint og nå er det tilbake til virkeligheten... 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Skriv all tekst i Word (enten det skal bli innlegg på DOL, mail eller hva som helst, og så klipp og lim det over etterpå. For i Word kan du nemlig forenkle det hele litt. Går ut fra at du har Word på maskinen (og norsk versjon, hvis ikke kan jeg forklare ift. engelske menyer om nødvendig). Gå inn i Word, og i menyen Verktøy - Alternativer - Rediger - Kryss av for Bruk INS-tasten for Lim inn-funksjonen. Nå kan du bruke Insert-tasten på tastaturet hver gang du skal lime inn det som du har kopiert (fx mellomrom). Littegranne enklere enn ctrl+v i alle fall (en tast istedetfor to). Tusen takk:),du er flink:)! Jeg har engelsk versjon av word,så hadde vært kjekt med en forklaring på engelsk også,hva jeg gjør,selv om jeg kan engelsk,er det vamsklig i word synes jeg. Ja,det er lettere med en tast istedenfor to,det er virkelig sant. Hva skulle jeg gjort uten deg;)! 0 Siter
Gemini Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Tusen takk:),du er flink:)! Jeg har engelsk versjon av word,så hadde vært kjekt med en forklaring på engelsk også,hva jeg gjør,selv om jeg kan engelsk,er det vamsklig i word synes jeg. Ja,det er lettere med en tast istedenfor to,det er virkelig sant. Hva skulle jeg gjort uten deg;)! Tror menyvalgene da heter Tools - Options - Edit - (og så noe om INS-key, så det finner du greit) 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Fint at du kom hjem til slutt da! Så fort tida går... Du har hatt det fint og nå er det tilbake til virkeligheten... Ja,tiden går utrolig fort. en uke er jo nesten ingen ting føler jeg nå. Ja,jeg hadde det veldig fint,gjett om jeg kosa meg;)! Har lyst til å gjøre slik engang til:) Deilig å ha en selvlaget ferie med litt jobbing;) Ja,jeg er virkelig tilbake til virkligheten,det merker jeg utrolig godt. stess med engang! men det går vel greit tror jeg. så må jeg også skrive den mailen til deg:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.