Gjest Tacomix Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Tror menyvalgene da heter Tools - Options - Edit - (og så noe om INS-key, så det finner du greit) Da skal jeg prøve på det du skrev nå! nå bruker jeg enter-tasten på DOL! 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Har du prøvd å restarte maskinen? Nei, det har jeg ikke prøvd kan jo gjøre det nå! 0 Siter
Klara Q Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Nei, det har jeg ikke prøvd kan jo gjøre det nå! Lykke til! Det er forunderlig hvor mye man kan få løst med en aldri så liten restart. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Lykke til! Det er forunderlig hvor mye man kan få løst med en aldri så liten restart. Jeg prøvde restart nå,men det funka ikke. Så da er problemet noe annet! 0 Siter
Klara Q Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Jeg prøvde restart nå,men det funka ikke. Så da er problemet noe annet! Det var synd. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Tror menyvalgene da heter Tools - Options - Edit - (og så noe om INS-key, så det finner du greit) Alt du har skrevet til meg som skulle ha funka, funker ikke. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Jeg prøvde restart nå,men det funka ikke. Så da er problemet noe annet! Men du har jo mellomrom nå....? 0 Siter
Gemini Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Alt du har skrevet til meg som skulle ha funka, funker ikke. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå! Få tatt en service på pc-en din. Eller kjøp et eksternt tastatur for en billig penge og plugg i en av USB-portene, så løser du i alle fall problemet inntil videre. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Men du har jo mellomrom nå....? Ja, jeg har mellomrom nå, men det er pga. at jeg bruker enter-tasten. fikk tips om å bruke den tasten av pekkaline. Alt funker bra her på DOL når jeg gjør det slike, men ikke i word og i mail,jeg blir gal, jeg trenger mellomromstasten! 0 Siter
Gjest blame Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Men du har jo mellomrom nå....? Sikkert fordi hun fikk noen tips om hvordan hun kunne gjøre det i mellomtiden 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Få tatt en service på pc-en din. Eller kjøp et eksternt tastatur for en billig penge og plugg i en av USB-portene, så løser du i alle fall problemet inntil videre. Ja, service på pcen hadde nok vært noe! Men jeg er så avhengig av dataen,så det går egentlig ikke. Må nok heller prøve å kjøpe et eksternt tastatur,så får jeg ta service litt senere! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Ja, jeg har mellomrom nå, men det er pga. at jeg bruker enter-tasten. fikk tips om å bruke den tasten av pekkaline. Alt funker bra her på DOL når jeg gjør det slike, men ikke i word og i mail,jeg blir gal, jeg trenger mellomromstasten! Så det lengre nede i tråden, ja :-) 0 Siter
Gemini Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Ja, service på pcen hadde nok vært noe! Men jeg er så avhengig av dataen,så det går egentlig ikke. Må nok heller prøve å kjøpe et eksternt tastatur,så får jeg ta service litt senere! Jeg fikk bruk for den service-avtalen jeg har med Dell for et par dager siden, da den ene vifta gikk. PC-en ble fryktelig varm på den siden der vifta ikke lenger fungerte, mens den andre vifta prøvde å kompensere, så den gikk på max hele tiden. Bråkete og ubehagelig... Ringte og bestilte service, dagen etter kom de innom her og skiftet ut med ny vifte, og voilá, pc-en min funker som den skal igjen! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Sikkert fordi hun fikk noen tips om hvordan hun kunne gjøre det i mellomtiden Skjønte det bare litt for sent ;-) 0 Siter
Gemini Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Alt du har skrevet til meg som skulle ha funka, funker ikke. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå! Jeg fatter forresten ikke at det ikke går å klippe og lime mellomrom med ctrl+c og ctrl+v. Det skal jo funke i alle windowsprogrammer. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Jeg fikk bruk for den service-avtalen jeg har med Dell for et par dager siden, da den ene vifta gikk. PC-en ble fryktelig varm på den siden der vifta ikke lenger fungerte, mens den andre vifta prøvde å kompensere, så den gikk på max hele tiden. Bråkete og ubehagelig... Ringte og bestilte service, dagen etter kom de innom her og skiftet ut med ny vifte, og voilá, pc-en min funker som den skal igjen! Jeg har ikke avtale med de, men er det bare å ringe de og så kommer de hjem og har service? Det hørtes jo bra ut. Det var bra service. Min pc har lenger ikke avtale om noe service tror jeg, det står 1 år på min data. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Jeg fatter forresten ikke at det ikke går å klippe og lime mellomrom med ctrl+c og ctrl+v. Det skal jo funke i alle windowsprogrammer. Jeg, har prøvd den klippe og lime funksjonen, men den funker ikke hos meg, noe er seriøst galt tror jeg. 0 Siter
Gemini Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Jeg har ikke avtale med de, men er det bare å ringe de og så kommer de hjem og har service? Det hørtes jo bra ut. Det var bra service. Min pc har lenger ikke avtale om noe service tror jeg, det står 1 år på min data. Ja, jeg har en veldig bra avtale med Dell og et annet firma, da dette er en hjemme-pc-ordning gjennom jobben min. Men alle kan tegne en slik avtale med Dell (og sikkert andre firmaer), men da koster det jo gjerne litt ekstra. 0 Siter
Gemini Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Jeg, har prøvd den klippe og lime funksjonen, men den funker ikke hos meg, noe er seriøst galt tror jeg. Har du mulighet til å få tatt en backup av alle viktige filer, og så formatere hele pc-en og re-installere Windows og alt på nytt? Det er drastisk, men noen ganger må det til hvis intet annet funker. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Har du mulighet til å få tatt en backup av alle viktige filer, og så formatere hele pc-en og re-installere Windows og alt på nytt? Det er drastisk, men noen ganger må det til hvis intet annet funker. Ja, jeg har sikkert mulighet til å ta en backup på pcen min, men hvordan gjør jeg det? Jeg kan litt data, men ikke slike ting. Jeg trenger at ting fungerer snart! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.