Gjest brun eller ikke brun? Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Jeg kjøpte både St Tropez og Fake bake selvbrunere i fjor vinter, ca et år siden. Kan jeg fortsatt bruke de nå, eller risikerer jeg å bli oransje eller veldig sjoldete? Noen som vet eller har erfaring? Forresten så tar jeg gjerne imot anbefaling på hvilken selvbruner som er best. Ser det har kommet en ny på spray boks? St. Tropez gjør at det lukter svidd av meg til fargen er borte.. 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Tror ikke de holder stort mer enn et år. Men det gjør ikke noe om du bruker dem etter det, de bare virker litt dårligere, du blir mindre brun altså. Er du i tvil, så prøv på rumpa eller et annet sted det ikke så mange ser deg :-) 0 Siter
Gjest brun eller ikke brun? Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Tror ikke de holder stort mer enn et år. Men det gjør ikke noe om du bruker dem etter det, de bare virker litt dårligere, du blir mindre brun altså. Er du i tvil, så prøv på rumpa eller et annet sted det ikke så mange ser deg :-) Ok, så jeg blir ikke selvlysende eller flekkete altså Har ikke tid til å teste, må gjøre det til i morgen... Tvi Tvi 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.