Gå til innhold

Kjøpt meg nye sko :)

Gjest et lite tips fra en smal fot

Anbefalte innlegg

Gjest skomaker pedersen
Skrevet

Gud bedre.. er det der sko? Som man går med blant folk? De så utrolig ubehagelige ut i tillegg til at de var stygge som fy da. Er de beregnet på å bade i?

Skrevet

Gud bedre.. er det der sko? Som man går med blant folk? De så utrolig ubehagelige ut i tillegg til at de var stygge som fy da. Er de beregnet på å bade i?

Ikke skriv stygt om de nye "tøflene" mine da :) Er det første gang du ser sånne sko ? Da bør du komme deg ut av heimen å kikke deg litt rundt .... de brukes ikke ute på denne årstiden, men bare vent til sommeren.

Flesteparten av personalet på eldresenteret og sykehuset her bruker skoene, kjempegode

Gjest skomaker pedersen
Skrevet

Ikke skriv stygt om de nye "tøflene" mine da :) Er det første gang du ser sånne sko ? Da bør du komme deg ut av heimen å kikke deg litt rundt .... de brukes ikke ute på denne årstiden, men bare vent til sommeren.

Flesteparten av personalet på eldresenteret og sykehuset her bruker skoene, kjempegode

Jeg beveger meg nok ikke blant folk som bruker sånt nei. Gamlehjemmet er ikke helt meg på noen år. De er altså beregnet på jobbruk, ikke privat da. Takk og lov, så dårlig smak kan jo bare ikke folk ha. *s* Kan umulig være særlig bra for beina da men.

Skrevet

Jeg beveger meg nok ikke blant folk som bruker sånt nei. Gamlehjemmet er ikke helt meg på noen år. De er altså beregnet på jobbruk, ikke privat da. Takk og lov, så dårlig smak kan jo bare ikke folk ha. *s* Kan umulig være særlig bra for beina da men.

Døh! Jeg sitter her med et par Crocs på meg nå. De er superlette og luftige og deilige å ha som "innesko" på kontoret.

Gjest skomaker pedersen
Skrevet

Døh! Jeg sitter her med et par Crocs på meg nå. De er superlette og luftige og deilige å ha som "innesko" på kontoret.

Jaja.. hver sin smak... Jeg ville ikke bli tatt levende i sånne sko om jeg ikke skulle vasse rundt i vann eller noe.

Skrevet

Hva er forskjellen på disse og Crocs?

Disse er smalere, og sitter mye bedre på foten min.

Skrevet

Jaja.. hver sin smak... Jeg ville ikke bli tatt levende i sånne sko om jeg ikke skulle vasse rundt i vann eller noe.

*Hehe* De veier så og si ingenting, men jeg er enig i at de ser både svære og klumpete ut.

Har ikke sånne selv, men 6-åringen min argumenterer heftig for at hun trenger sånne på sfo assa! :o)

Skrevet

Ja, jeg får vel ta dem med til varmere land i sommerferien. :-)

Skrevet

*Hehe* De veier så og si ingenting, men jeg er enig i at de ser både svære og klumpete ut.

Har ikke sånne selv, men 6-åringen min argumenterer heftig for at hun trenger sånne på sfo assa! :o)

Datteren min på åtte har slike. Lilla! Så stolt som bare det. :-)

Skrevet

Du følger ikke med i tiden ;-)

Gjest skomaker pedersen
Skrevet

Ja, jeg får vel ta dem med til varmere land i sommerferien. :-)

Tør du virkelig labbe rundt med sånne til shorts og skjørt? Kunne til nød sett det for meg på en mann, og særlig i forbindelse med bading, men på damer? Litt vel "bondsk" spør du meg.

Gjest skomaker pedersen
Skrevet

Du følger ikke med i tiden ;-)

hehe.. jo, heldigvis gjør jeg det, men tydeligvis i en parallel verden av dere. Men jeg følger det som er mote da, pent, og ikke en sånn merkelig greie som noen blindt følger (må jø være blind for å bruke slike, du påstår ikke at det er pent?). Jeg er trendy, og jeg kan garantere at du ikke får se så mange slike på trendy personer, som celina og co.

Det er og har vel hele tiden vært to verdener. En med trendy folk som kler seg pent, følger moten, og en annen klasse hvor man tydeligvis gir f og går i hva som helst. Man kan vel kalle dette en "mote" for den klassen da, om det virkelig er fler enn dere som går med slike offentlig.

Skrevet

Crocs har jo flere modeller, alle er vel ikke like. Cayman er en videreutvikling etter den opprinnelige, altså den som heter Beach.

Cayman er bl.a. smalere enn Beach i foten.

Kanskje det er Beach du har prøvd?

Skrevet

Tør du virkelig labbe rundt med sånne til shorts og skjørt? Kunne til nød sett det for meg på en mann, og særlig i forbindelse med bading, men på damer? Litt vel "bondsk" spør du meg.

Det vil nok ikke bli som erstatning for sandaler og sko nei. Det må bli til og fra bassenget og stranda i tilfelle.

Jeg synes heller ikke at disse "labbene" er særlig estetisk pene. Bare praktiske.

Skrevet

hehe.. jo, heldigvis gjør jeg det, men tydeligvis i en parallel verden av dere. Men jeg følger det som er mote da, pent, og ikke en sånn merkelig greie som noen blindt følger (må jø være blind for å bruke slike, du påstår ikke at det er pent?). Jeg er trendy, og jeg kan garantere at du ikke får se så mange slike på trendy personer, som celina og co.

Det er og har vel hele tiden vært to verdener. En med trendy folk som kler seg pent, følger moten, og en annen klasse hvor man tydeligvis gir f og går i hva som helst. Man kan vel kalle dette en "mote" for den klassen da, om det virkelig er fler enn dere som går med slike offentlig.

Da er jeg sikkert trendy for jeg har ikke tenkt å kjøpe meg slike sko ;-)

Skrevet

Datteren min på åtte har slike. Lilla! Så stolt som bare det. :-)

Snuppa mi har sandaler på sfo og de passer foreløbig helt fint. :o) Så får vi se med tiden... Jeg er jo svak for det lille vesenet da vet du.

Skrevet

Snuppa mi har sandaler på sfo og de passer foreløbig helt fint. :o) Så får vi se med tiden... Jeg er jo svak for det lille vesenet da vet du.

;-) Det er nok flere av oss som smelter litt, ja ...

Skrevet

;-) Det er nok flere av oss som smelter litt, ja ...

Det er jo egentlig håpløst å stå imot når hun setter de store øynene sine i meg og sier:"Men jeg trenger sånne på sfo nå, skjønner du mamma!" :o)

Så når sandalene blir for små i løpet av sommeren så...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...