Gå til innhold

Ski-VM

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere enn meg som faktisk ER interessert i ski-VM her? Vanvittig sterkt av en 20-åring å vinne gull i senior-VM.. Men jeg er ikke overraska, jeg visste at hun var rå til å stake.

Gjest følger med ja
Skrevet

Følger litt med ja, men er mer glad i skiskyting.

Gleder meg til hopp, langrenn er jeg ikke så intr. i lenger.

Gjest annlovinda
Skrevet

Prøver å få med meg det jeg kan.

Kjempegøy med gull til ungjenta. Og gøy med herregullet også da, så klart.

Skrevet

Jeg får med meg det meste:o)

Artig med gull til Astrid Jacobsen, hun får vi nok se mye til i årene fremover.

Svartedal og Rønning satte punktum og gjorde dagen fantastisk for de norske utøverene og alle andre skiinteresserte.

Skrevet

Følger heller med på hopp enn ski. Men gøy med gull ja!

Skrevet

Jeg er kjempeinteressert, men sprint er det jeg synes det er minst interesant. Koselig ned sprint også når de norske hevder seg. Hadde tenkt å høre radio på jobb, men da jeg slo på, hørte jeg: to gull til Norge! Mine kolleger er ikke noe særlig interessert, kanskje bortsett fra en som har ferie denne uken.

hidi, the scorpion
Skrevet

Klart jeg følger med! Det er jo kjempespennende, og to gull i dag, var vel i overkant av hva vi trodde! Pluss en tredjeplass.

Jeg følger med!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...