Gjest MiaMariaa Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Hvor lenge er rømme holdbar etter åpning? Stått kaldt hele tiden. 0 Siter
Gjest blame Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Lukt på den. Jeg har brukt rømme et par-tre uker etter at den har gått ut på dato. Sånne sure produkter holder seg langt over dato. 0 Siter
Åsemor Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Tror det er lett å se/lukte/kjenne på konsistensen om rømmen er dårlig. 0 Siter
Gemini Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Det står på boksen. Men datoen på boksen er bare veiledende, eller i tilfeller som gjelder sure melkeprodukter (som rømme, yoghurt etc.), så er det vel mer villedende enn veiledende. Sure melkeprodukter holder oftest langt over best før-datoen. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Syntes som oftest at rømme blir dårlig 2-3 dager etter at jeg har åpnet den jeg... Men det er kanskje ikke tilfellet? 0 Siter
fresja Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 En uåpnet rømme er holdbar lenge etter den dato den er merket med. Jeg hiver rømmen når jeg ser mygl, eller den smaker vondt! 0 Siter
fresja Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 En uåpnet rømme er holdbar lenge etter den dato den er merket med. Jeg hiver rømmen når jeg ser mygl, eller den smaker vondt! En åpnet rømme holder nødvendigvis ikke til den dato den er merket med, hadde falt ut fra mitt innlegg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.