Gå til innhold

Er dette vanlig?

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg så mandagens episode av Top Model i går, og når de skulle barbere beina, barberte de både leggene og låra. Er det vanlig å barbere låra, egentlig? Jeg tar bare leggene når jeg barberer beina, vil ikke ha stive stubber på låra.

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

5

• ShitDiddelyDo

5

• Osiris

4

• bouenas

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

tar bare leggene jeg også. Men ser at det er litt hår på låra også, men de syns liksom ikke så da dropper jeg det..

Skrevet

Jeg så tilfeldigvis akkurat det jeg også, reagerte på det. Kan jo være fordi de skulle ta reklamebilder for barberhøvel (var det ikke sånn?), så de trengte å skinne ekstra, fra ankler og opp..

Jeg gjør iallfall ikke det, barberer leggene, opp til knærne. I den grad jeg har barbert leggene sammen med andre, så har jeg aldri sett noen gjøre det annerledes. :)

Gjest heisanndusann
Skrevet

Jeg har lyse dun / hår på lårene, men kommer aldri til å begynne å barbere meg der. Tenk å få masse stive stubber der oppe også! Holder å være sånn på leggene ;)

Har imidlertid hørt at flere av mine venninner og bekjente gjør det. De barberer også armene - til tross for at de har både lyst og lite hår der.

Skrevet

I USA barberte det opp til navlen omtrent.

Men de har hårskrekk.

:-)

Skrevet

Vet ikke om det er vanlig. Jeg har vært nøyt til å fjerne hår bak på lårene de siste årene.. Det sier litt om alder kanskje.. :(

Gjest heidi hårfagre
Skrevet

Tror ikke det for oss nordmenn hvertfall, men ser jo at folk fra andre raser har mer hår her og der, så det kommer sikkert litt ann på. Jeg har ikke noe behov for å barbere lårene hvertfall, bare dun der som på armene, og det vil da nesten være rart uten...

Gjest heidi hårfagre
Skrevet

Men de har hårskrekk.

Bedre å evt se bra ut enn å kjennes bra ut å ta på? Disse damene måtte da stikke noe forferdelig?

Skrevet

Noen shaver visst hele kroppen. Alt skal være så glatt som mulig..

Mine lår-hår er så mikroskopiske at de skal få lov å være der i fred;-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Noen shaver visst hele kroppen. Alt skal være så glatt som mulig..

Mine lår-hår er så mikroskopiske at de skal få lov å være der i fred;-)

Hele kroppen!? Herregud, snakk om hysteri.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Tror ikke det for oss nordmenn hvertfall, men ser jo at folk fra andre raser har mer hår her og der, så det kommer sikkert litt ann på. Jeg har ikke noe behov for å barbere lårene hvertfall, bare dun der som på armene, og det vil da nesten være rart uten...

Ja, jeg har så lite hår på lårene at jeg ikke har noe behov for å barbere dem iallfall.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Vet ikke om det er vanlig. Jeg har vært nøyt til å fjerne hår bak på lårene de siste årene.. Det sier litt om alder kanskje.. :(

Hm, bak på lårene? Der har jeg aldri sjekka. :D

Gjest Princess Peach
Skrevet

Men de har hårskrekk.

Hjelpe meg.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg har lyse dun / hår på lårene, men kommer aldri til å begynne å barbere meg der. Tenk å få masse stive stubber der oppe også! Holder å være sånn på leggene ;)

Har imidlertid hørt at flere av mine venninner og bekjente gjør det. De barberer også armene - til tross for at de har både lyst og lite hår der.

Herregud, kunne aldri falle meg inn å barbere lårene og armene. Tenk deg de stubbene etterhvert da? Bedre med litt mykt dun da ja.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg så tilfeldigvis akkurat det jeg også, reagerte på det. Kan jo være fordi de skulle ta reklamebilder for barberhøvel (var det ikke sånn?), så de trengte å skinne ekstra, fra ankler og opp..

Jeg gjør iallfall ikke det, barberer leggene, opp til knærne. I den grad jeg har barbert leggene sammen med andre, så har jeg aldri sett noen gjøre det annerledes. :)

Jepp, det var reklame for en barberhøvel. Tror de er litt mer hysteriske for kroppshår over there, mange tror jo f.eks. ikke europeere barberer seg under armene engang.

Skrevet

Hm, bak på lårene? Der har jeg aldri sjekka. :D

Nei...jeg har to tre synlige hår på hvert lår. Ellers er det de dunhårene.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg har aldri barbert låra, heller....

Nei, det får holde med glatte legger. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...