Gå til innhold

Er dette vanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen shaver visst hele kroppen. Alt skal være så glatt som mulig..

Mine lår-hår er så mikroskopiske at de skal få lov å være der i fred;-)

Øyenbrun og nesehår også? ;)

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

5

• ShitDiddelyDo

5

• Osiris

4

• bouenas

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Bedre å evt se bra ut enn å kjennes bra ut å ta på? Disse damene måtte da stikke noe forferdelig?

De barberte seg daglig eller brukte voks. De var helt sjokkert over mine lyse fjon på beina. Det var "iiiikkk" og "gross" for alle penga.

Jeg synes de så ut som ribba høner hele gjengen;-)

Skrevet

Noen shaver visst hele kroppen. Alt skal være så glatt som mulig..

Mine lår-hår er så mikroskopiske at de skal få lov å være der i fred;-)

Øyebryn!

Gjest Princess Peach
Skrevet

jepp. Det bare "måtte" være der :-)

Jepp. :)

Skrevet

*LOL*

Det er det jeg alltid har sagt, amerikanerne er gale.

Kunne vært morsomt å fucke opp debatten litt på ett eller annet amerikansk forum. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Kunne vært morsomt å fucke opp debatten litt på ett eller annet amerikansk forum. :)

Hehe, ja, finnes det ikke doktoronline på amerikansk? ;)

Skrevet

Håper noen sier i fra dersom de finner ett. Da kan vi jo late som om vi aldri barberer oss under armene eller på leggene. :)

Skrevet

Joda.

Til og med spesialforum for hypokondere.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Håper noen sier i fra dersom de finner ett. Da kan vi jo late som om vi aldri barberer oss under armene eller på leggene. :)

HAHA! Hadde vært morsomt å se reaksjonene deres. :)

Skrevet

Hehe, sånne ekle hår har jeg også. Pinsett er en god ting :-).

Pinsett ja :) Fint at det ikke bare er meg her på dol, som har hår der hehe.

Skrevet

HAHA! Hadde vært morsomt å se reaksjonene deres. :)

Den ideen er så bra at den må prøves ut en gang.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Den ideen er så bra at den må prøves ut en gang.

Si fra når/hvis du finner et bra forum, da! :)

Dette må jeg bare få med meg.

Gjest hårete lår
Skrevet

nei ingen som ser det likevel :)

Jeg gjør det, og jgjett om jeg angrer på at jeg begynte...

Det er så grusomt med disse røde nuppene og såre huden, men jeg må jo bare fortsette, kan ikke gå med skjegg på lårene heller...

Det har gått så langt med meg at jeg hater bena mine over alt på jord, ikke drar jeg på stranda, ikke går jeg med shorts og jeg hater å vise meg neaken for mannen min, og at han skal ta på meg og kjenne stubbene. På badeland med barna har jeg håndkle rundt meg til jeg kan slenge det fra meg og hoppe uti.

Det er helt jævlig og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre!!!

Så damer: GJØR DET ALDRI.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det er så grusomt med disse røde nuppene og såre huden, men jeg må jo bare fortsette, kan ikke gå med skjegg på lårene heller...

Det har gått så langt med meg at jeg hater bena mine over alt på jord, ikke drar jeg på stranda, ikke går jeg med shorts og jeg hater å vise meg neaken for mannen min, og at han skal ta på meg og kjenne stubbene. På badeland med barna har jeg håndkle rundt meg til jeg kan slenge det fra meg og hoppe uti.

Huff nei, skal aldri begynne med det.

Skrevet

Jeg tipper folk ser mer på deg om du går med håndkle til du er på bassengkanten enn om du har litt hår på beina. :o)

Gjest hårete lår
Skrevet

Jeg tipper folk ser mer på deg om du går med håndkle til du er på bassengkanten enn om du har litt hår på beina. :o)

Helt sikkert sant det, men så var det denne selvfølelsen da... Jeg driter egentlig i hva andre syns, så lenge jeg vet det selv... Og det er egentlig mannen min jeg ikke vil skal se meg slik, har hatt det mørkt på rommet de siste årene og badedøra er låst:o(

Tror jeg skal ta masse sol før sommeren i år, slik at det kanskje ikke syns så godt???

laguna1365380434
Skrevet

Jeg tar låra også..Men så er jeg en litt fanatisk barber..;-)

Jeg vil at låra også skal være silkemyke og nybarberte uten antydning til hår av noe slag..Om det er helt nødvendig kn sikkert diskuteres.

:-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg tar låra også..Men så er jeg en litt fanatisk barber..;-)

Jeg vil at låra også skal være silkemyke og nybarberte uten antydning til hår av noe slag..Om det er helt nødvendig kn sikkert diskuteres.

:-)

Blir det ikke stikkende og ekkelt når det vokser ut da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...