Gå til innhold

Særlig når man er i FrP

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei. Jeg syns ikke denne læreren er smart.

Og nei, man kan ikke spøke med alt.

Og nei, det er ikke ytringsfrihet i Norge,

Nei, det er ikke lov å ønske seg tilbake i tid.

Nei, det er ikke lov å ønske noen tilbake der de kom fra.

Ja. Det er galt å gi slike noe som helst oppmersomhet.

Ja. Det fins mange skrullinger i denne verden.

Ja. Det er høyst nødvendig å opplyse hvilket parti folk stemmer, men bare om de er skrullete og stemmer FrP, ellers ikke.

Nei. Jeg har aldri lest om at FrP'ere har gjort noe positivt.

Nei. Det fins ikke en eneste seriøs person blant de 6-7000 lokalpolitikere med FrP-merke som finnes i Norge. De er gale, dumme, kriminelle, pedofile og alt annet enn seriøse.

Skurrer dette i dine ører?

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=155470

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Nei. Det fins ikke en eneste seriøs person blant de 6-7000 lokalpolitikere med FrP-merke som finnes i Norge. De er gale, dumme, kriminelle, pedofile og alt annet enn seriøse."

Det gjelder naturligvis ikke alle, men det er bare å se det rasket FRP sender utpå i tv-debatter hvis Siv Jensen eller Sandberg (og han kan det vel også stilles spørsmål ved) ikke er disponible.

Den ene bærer mer åpenbare preg av innavl enn den andre, og du forstår hvem av de 30 personene rundt om i lokalet som er FRPer selv før de åpner kjeften.

Og når skapningen får ordet tror du et øyeblikk det er noen i Team Eckbo som har sendt utpå Bård Tufte i noe tilnærma kyllinkostyme, med Antonsens køddedialekt og Eia-karakterenes lettere tilbakeståenhet, og du blir bare sittende å måpe over hva slags mennesker som faktisk blir tatt inn i varmen i FRP.

For det skal FRP ha. De tar seg av de svakere i samfunnet, men det må da finnes mer konstruktive måter å hjelpe disse stakkars menneskene på enn å forsøke å dra drem inn på tinget eller i rådhusene rundt forbi i vårt langstrakte land?

Skrevet

"Nei. Det fins ikke en eneste seriøs person blant de 6-7000 lokalpolitikere med FrP-merke som finnes i Norge. De er gale, dumme, kriminelle, pedofile og alt annet enn seriøse."

Det gjelder naturligvis ikke alle, men det er bare å se det rasket FRP sender utpå i tv-debatter hvis Siv Jensen eller Sandberg (og han kan det vel også stilles spørsmål ved) ikke er disponible.

Den ene bærer mer åpenbare preg av innavl enn den andre, og du forstår hvem av de 30 personene rundt om i lokalet som er FRPer selv før de åpner kjeften.

Og når skapningen får ordet tror du et øyeblikk det er noen i Team Eckbo som har sendt utpå Bård Tufte i noe tilnærma kyllinkostyme, med Antonsens køddedialekt og Eia-karakterenes lettere tilbakeståenhet, og du blir bare sittende å måpe over hva slags mennesker som faktisk blir tatt inn i varmen i FRP.

For det skal FRP ha. De tar seg av de svakere i samfunnet, men det må da finnes mer konstruktive måter å hjelpe disse stakkars menneskene på enn å forsøke å dra drem inn på tinget eller i rådhusene rundt forbi i vårt langstrakte land?

LOL! Du får bare sagt/skrevet det!

ShitDiddelyDo
Skrevet

LOL! Du får bare sagt/skrevet det!

Det som er jævlig er jo at jeg ikke engang overdrev. :)

Skrevet

*fnis*

Skrevet

Det som er jævlig er jo at jeg ikke engang overdrev. :)

Nei, det var jo en helt kurant samfunnsbeskrivelse. :)

Skrevet

Bra. Men de holdningene er det som verver halvparten til FrP, selv om ledelsen ikke skulle ønske det, så takker de for sympatien som skapes. Mange er nok irritert over at ikke alle andre avskyr det samme som dem.

Det har også noe med tillit og troverdighet. Det er ikke lett å ha respekt for politikere og folk som ikke har respekt for andre. Det er heller ikke lett å tro på noen som hele tida rakker ned på bestemte grupper.

Det er ikke lett å tro meg heller når jeg bekymrer meg for en gruppes framtreden.

Alt for mange er alt for opptatt av FrP og alt for lite av seg og sine. Det er usympatisk å skjelle ut andre og vise intoleranse, selv om offeret er utpekt og utskjelt allerede.

Spørsmålet kommer: hvorfor er vedkommende så opptatt av FRP/muslimer?

Er alle som er opptatt av barn pedofile?

Er alle som er opptatt av ild pyromaner?

Er alle som er opptatt av innvandring rasister?

En jeg kjenner er veldig opprørt over en gruppe trygdemisbrukere, men hun tør ikke ta det opp, fordi det ikke er politisk korrekt i hennes parti. Hun måtte melde seg inn i FRP for å kunne ytre seg om det. Trolig? Om det ikke er sant, så er det en god historie.

Skrevet

Jeg er veldig uenig med deg - de som er Frp-politkere som jeg kjenner på lokalplan er flotte mennesker.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Bra. Men de holdningene er det som verver halvparten til FrP, selv om ledelsen ikke skulle ønske det, så takker de for sympatien som skapes. Mange er nok irritert over at ikke alle andre avskyr det samme som dem.

Det har også noe med tillit og troverdighet. Det er ikke lett å ha respekt for politikere og folk som ikke har respekt for andre. Det er heller ikke lett å tro på noen som hele tida rakker ned på bestemte grupper.

Det er ikke lett å tro meg heller når jeg bekymrer meg for en gruppes framtreden.

Alt for mange er alt for opptatt av FrP og alt for lite av seg og sine. Det er usympatisk å skjelle ut andre og vise intoleranse, selv om offeret er utpekt og utskjelt allerede.

Spørsmålet kommer: hvorfor er vedkommende så opptatt av FRP/muslimer?

Er alle som er opptatt av barn pedofile?

Er alle som er opptatt av ild pyromaner?

Er alle som er opptatt av innvandring rasister?

En jeg kjenner er veldig opprørt over en gruppe trygdemisbrukere, men hun tør ikke ta det opp, fordi det ikke er politisk korrekt i hennes parti. Hun måtte melde seg inn i FRP for å kunne ytre seg om det. Trolig? Om det ikke er sant, så er det en god historie.

"Men de holdningene er det som verver halvparten til FrP"

Og det sier ikke rent lite om halvaparten av FRP-velgerne.

Men nå lever vi i et land der rundt en million mennesker kjøper Se og Hør hver uke, og blir overraska når det viser seg at bladet ved et par anledninger har gått over streken.

Det er en del uskarpe kniver i skuffen her til lands, og det er klart FRP tjener på det.

Skrevet

"Men de holdningene er det som verver halvparten til FrP"

Og det sier ikke rent lite om halvaparten av FRP-velgerne.

Men nå lever vi i et land der rundt en million mennesker kjøper Se og Hør hver uke, og blir overraska når det viser seg at bladet ved et par anledninger har gått over streken.

Det er en del uskarpe kniver i skuffen her til lands, og det er klart FRP tjener på det.

Se og Hør og FRP ja.

Der er det fint lite sammenheng, unntatt at de støtter Carl med noen kroner. Et utall politikere har fått penger, det vet alle. Hvorfor står ikke noen fram og forteller hva Ap-folk har fått?

Jeg tror heller på sammenfall enn sammenheng der.

All utskjellingen blir så lite troverdig, akkurat som gamle skipperskrøner så blir det for mye. Til slutt så ler vi, og troverdighten er vekk.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Se og Hør og FRP ja.

Der er det fint lite sammenheng, unntatt at de støtter Carl med noen kroner. Et utall politikere har fått penger, det vet alle. Hvorfor står ikke noen fram og forteller hva Ap-folk har fått?

Jeg tror heller på sammenfall enn sammenheng der.

All utskjellingen blir så lite troverdig, akkurat som gamle skipperskrøner så blir det for mye. Til slutt så ler vi, og troverdighten er vekk.

Jeg sammenlignet ikke Se og Hør med FRP, selv om jeg også kunne gjort det - helt uten å se mot kronene Hagen mottok.

Jeg sa derimot at vi består av et land av idioter, noe som medfører at FRP får mange stemmer.

Skrevet

Jeg sammenlignet ikke Se og Hør med FRP, selv om jeg også kunne gjort det - helt uten å se mot kronene Hagen mottok.

Jeg sa derimot at vi består av et land av idioter, noe som medfører at FRP får mange stemmer.

Hva vil du kalle de som kaller andre for idioter?

Blir man mindre idiot fordi man kaller andre det?

Eller går det på troverdigheten løs?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hva vil du kalle de som kaller andre for idioter?

Blir man mindre idiot fordi man kaller andre det?

Eller går det på troverdigheten løs?

"Hva vil du kalle de som kaller andre for idioter?"

De er idioter selv, aaaaaltså.

Jada. Jeg lærte det i barnehagen jeg også.

Skrevet

"Hva vil du kalle de som kaller andre for idioter?"

De er idioter selv, aaaaaltså.

Jada. Jeg lærte det i barnehagen jeg også.

Det er noe sant i all barnelærdom.

Vi lærte at de yngste skulle få snakke mest/først, da de trengte lenger tid på å ytre seg. Klok mor.

Skrevet

Jeg er veldig uenig med deg - de som er Frp-politkere som jeg kjenner på lokalplan er flotte mennesker.

En sa visst: du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv.

En annen sa: vi setter lyset på andre, så syns ikke vi selv så godt.

laguna1365380434
Skrevet

Hehehe! Knallgodt sagt! :-D

hidi, the scorpion
Skrevet

En sa visst: du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv.

En annen sa: vi setter lyset på andre, så syns ikke vi selv så godt.

Øverland var en særdeles observant mann, han var dog ikke troende, men så, det gjorde han!

Den andre må jo være en liten usling av en feiging...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...