Gå til innhold

Boney M!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var egentlig hakket for liten da Boney M herjet som verst, men husker dem godt ja! Herlig musikk!

Skrevet

By the rivers of Baabyloooon, where we sat doooown... osv

Joa, klart vi danser da til de sangene ennå. ;-)

Morsomt å høre de av og til.

Gjest Jente31
Skrevet

Fin musikk. Var på konsert (festival) med dem for noen år siden, og det var en opplevelse:-)

Skrevet

By the rivers of Baabyloooon, where we sat doooown... osv

Joa, klart vi danser da til de sangene ennå. ;-)

Morsomt å høre de av og til.

herlig musikk :-)

Skrevet

Å ja! Gir meg flash-backs til min første store forelskelse;)

Da var det Hands up som ljomet utover høyttaler-anlegget på korpsdiskoen;)

Jeg var 9-10 år, og gutten var 15. Guuu han var pen;)(men ante nok ikke noe om min eksistens)

Skrevet

Kjøpte den også i dag! Var og hentet en pakke på posten, cd'en stod på disken og formelig ropte etter meg ;o)

Har den gamle LP'en og, men den er nokså støvete blitt, og stiften er heller ikke så innmari god, så dette var morro!

Gjest mimreguri
Skrevet

Lastet den faktisk ned igår, så jeg har digga Boney M i bilen frem og tilbake fra jobb idag :)

Gjest gamle damer
Skrevet

Store i storhetstida ja. Synd gruppa er oppløst nå, bare de to eldre kjerringene igjen. Derfor ville det ikke vært en stor konsertopplevelse å høre dem live nå lenger akkurat :(

Skrevet

El Lute og Rasputin var mine favoritter. Likte ikke alt av Boney M...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...