keinstein Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Er mannen gal? Er han paranoid? Er alle bombene, de endeløse hatmeldingene og truslene fra moskeene innbildning? 0 Siter
Gjest puhh Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Jeg leser heller boka til Hallgrim Berg enn å lese henvisninger til programmer jeg ikke kan se eller få omtale av. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Hallgrim Berg er selvsagt så normalt tenkende som et menneske kan få blitt. Men hva skal man si om panelet på den andre siden av bordet? Sjefsklysa Thommesen med slavearbeidere i luksushjemmet sitt, gjør meg utelukkende kvalm. Den påklint dårlig skjulte islamsekstremisten i moderat lammedrakt, gjør meg redd. Den naive dustedokka fra SV, halvt kåt og halvt lyst på å gi ris for uoppdragenhet. 0 Siter
keinstein Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Skrevet 22. februar 2007 Hallgrim Berg er selvsagt så normalt tenkende som et menneske kan få blitt. Men hva skal man si om panelet på den andre siden av bordet? Sjefsklysa Thommesen med slavearbeidere i luksushjemmet sitt, gjør meg utelukkende kvalm. Den påklint dårlig skjulte islamsekstremisten i moderat lammedrakt, gjør meg redd. Den naive dustedokka fra SV, halvt kåt og halvt lyst på å gi ris for uoppdragenhet. Islamisten gir meg grøsninger. Og SV-dokka er bedre som barnehagetante. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Islamisten gir meg grøsninger. Og SV-dokka er bedre som barnehagetante. Sitat:Og SV-dokka er bedre som barnehagetante. Hun egner seg til endel annet utenfor yrkeslivet også.. *SLAFS* 0 Siter
keinstein Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Skrevet 22. februar 2007 Sitat:Og SV-dokka er bedre som barnehagetante. Hun egner seg til endel annet utenfor yrkeslivet også.. *SLAFS* Gamle griser blir som nye. hehe Ikke helt uenig. Men ingen kan vel ta dama seriøst? Og da gjenstår bare det andre. 0 Siter
Gjest Megler Smekk Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Gamle griser blir som nye. hehe Ikke helt uenig. Men ingen kan vel ta dama seriøst? Og da gjenstår bare det andre. Dumme naive nek tar man selvfølgelig ikke alvorlig. 0 Siter
keinstein Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Skrevet 23. februar 2007 Dumme naive nek tar man selvfølgelig ikke alvorlig. Jeg venter bare på at smella skal levere: "Bomber og bomber, jeg tror at de bombene ikke er så alvorlig ment jeg." Hun har allerede sagt at hat skal møtes med toleranse. Snu de andre kinnet til, og få halve trynet revet av sier Keinstein, som ikke snur noe som helst til utenom en skarpladd... 0 Siter
gripp Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Gamle griser blir som nye. hehe Ikke helt uenig. Men ingen kan vel ta dama seriøst? Og da gjenstår bare det andre. Gamle, lidderlige gubber er fæle greier, og jeg vil ikke menge meg med slike som dere. Men jeg så ikke programmet, og for ordens bør det legges frem hvem dere her tenker på. 0 Siter
keinstein Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Skrevet 23. februar 2007 Gamle, lidderlige gubber er fæle greier, og jeg vil ikke menge meg med slike som dere. Men jeg så ikke programmet, og for ordens bør det legges frem hvem dere her tenker på. Gamle griser trenger også kos. Hvem vi snakker om er en hemmelighet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.