Gå til innhold

Islam : Redaksjon1 i kveld

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er mannen gal?

Er han paranoid?

Er alle bombene, de endeløse hatmeldingene og truslene fra moskeene innbildning?

Skrevet

Jeg leser heller boka til Hallgrim Berg enn å lese henvisninger til programmer jeg ikke kan se eller få omtale av.

Skrevet

Hallgrim Berg er selvsagt så normalt tenkende som et menneske kan få blitt.

Men hva skal man si om panelet på den andre siden av bordet?

Sjefsklysa Thommesen med slavearbeidere i luksushjemmet sitt, gjør meg utelukkende kvalm.

Den påklint dårlig skjulte islamsekstremisten i moderat lammedrakt, gjør meg redd.

Den naive dustedokka fra SV, halvt kåt og halvt lyst på å gi ris for uoppdragenhet.

Skrevet

Hallgrim Berg er selvsagt så normalt tenkende som et menneske kan få blitt.

Men hva skal man si om panelet på den andre siden av bordet?

Sjefsklysa Thommesen med slavearbeidere i luksushjemmet sitt, gjør meg utelukkende kvalm.

Den påklint dårlig skjulte islamsekstremisten i moderat lammedrakt, gjør meg redd.

Den naive dustedokka fra SV, halvt kåt og halvt lyst på å gi ris for uoppdragenhet.

Islamisten gir meg grøsninger. Og SV-dokka er bedre som barnehagetante.

Skrevet

Islamisten gir meg grøsninger. Og SV-dokka er bedre som barnehagetante.

Sitat:Og SV-dokka er bedre som barnehagetante.

Hun egner seg til endel annet utenfor yrkeslivet også.. *SLAFS*

Skrevet

Sitat:Og SV-dokka er bedre som barnehagetante.

Hun egner seg til endel annet utenfor yrkeslivet også.. *SLAFS*

Gamle griser blir som nye.

hehe

Ikke helt uenig. Men ingen kan vel ta dama seriøst? Og da gjenstår bare det andre.

Gjest Megler Smekk
Skrevet

hehe

Ikke helt uenig. Men ingen kan vel ta dama seriøst? Og da gjenstår bare det andre.

Dumme naive nek tar man selvfølgelig ikke alvorlig.

Skrevet

Dumme naive nek tar man selvfølgelig ikke alvorlig.

Jeg venter bare på at smella skal levere: "Bomber og bomber, jeg tror at de bombene ikke er så alvorlig ment jeg."

Hun har allerede sagt at hat skal møtes med toleranse.

Snu de andre kinnet til, og få halve trynet revet av sier Keinstein, som ikke snur noe som helst til utenom en skarpladd...

Skrevet

hehe

Gamle, lidderlige gubber er fæle greier, og jeg vil ikke menge meg med slike som dere.

Men jeg så ikke programmet, og for ordens bør det legges frem hvem dere her tenker på.

Skrevet

Gamle, lidderlige gubber er fæle greier, og jeg vil ikke menge meg med slike som dere.

Men jeg så ikke programmet, og for ordens bør det legges frem hvem dere her tenker på.

Gamle griser trenger også kos.

Hvem vi snakker om er en hemmelighet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...