Gjest tidligere fan Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 ut og inn av avvenning....midt i forhandlinger om foreldreretten....selvmordsforsøk. karrieren er over, uten tvil. Syns synd på henne jeg. 0 Siter
Tonette Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Hvis hun får den hjelpen hun trenger, og er villig til å ta i mot den, så er det vel håp for henne også, selv om det ser ganske svart ut for øyeblikket. Håper det ordner seg for henne, for ungenes skyld og ikke minst for hennes egen del. Jeg har aldri vært noen fan, men ønsker henne alt godt. 0 Siter
Gjest nicole41 Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Det kan jo hende hun er på vei inn i fødselspsykose. Fødte ikke hun et barn for litt siden? Og så den alkoholbruken gjør ting bare verre, mye verre. Jeg tror hun får hjelp og reiser seg sterkt opp igjen. Jeg tror ikke karrieren hennes er over. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Ingenting kunne bry meg mindre! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Dama har millioner i inntekt, og du synes synd på henne? Hva føler du for de som sulter i Afrika? 0 Siter
Åsemor Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Dama har millioner i inntekt, og du synes synd på henne? Hva føler du for de som sulter i Afrika? Kan man ikke ha det vondt og vanskelig når man har mye penger? 0 Siter
Gjest tidligere fan Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Dama har millioner i inntekt, og du synes synd på henne? Hva føler du for de som sulter i Afrika? ....som om det kunne sammenlignes? og hvis du ikke bryr deg, hvorfor gidder du svare her? Forøvrig syns jeg synd på dem i afrika, men også på det enkelte menneske - uavhengig av økonomi. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Kan man ikke ha det vondt og vanskelig når man har mye penger? Tror de som sulter i hjel har det et hakk eller to verre.... 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 ....som om det kunne sammenlignes? og hvis du ikke bryr deg, hvorfor gidder du svare her? Forøvrig syns jeg synd på dem i afrika, men også på det enkelte menneske - uavhengig av økonomi. Ja, for det finnes ikke enkelte andre mennesker, som lider! Hun har penger til all mulig hjelp, hvem andre mennesker har det? Syykt spør du meg! 0 Siter
Åsemor Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Tror de som sulter i hjel har det et hakk eller to verre.... Ja okej. Vi får slutte å klage alle mann siden det alltid er sultne barn i afrika. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Ja okej. Vi får slutte å klage alle mann siden det alltid er sultne barn i afrika. Synes du ærlig talt synd på henne? Hun kan knipse psykologer, leger og annet medisinsk personell, når det måtte passe henne... Andre dør i kø! Så hvis du synes det er så greit, så kanskje vi snakkes, hvis ditt barn dør,,,, 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Synes du ærlig talt synd på henne? Hun kan knipse psykologer, leger og annet medisinsk personell, når det måtte passe henne... Andre dør i kø! Så hvis du synes det er så greit, så kanskje vi snakkes, hvis ditt barn dør,,,, Dør i kø, skulle det være! 0 Siter
Åsemor Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Synes du ærlig talt synd på henne? Hun kan knipse psykologer, leger og annet medisinsk personell, når det måtte passe henne... Andre dør i kø! Så hvis du synes det er så greit, så kanskje vi snakkes, hvis ditt barn dør,,,, Hun har jo tydelig store problemer, selvsagt syns jeg synd på henne. At mitt barn skal dø har da ingenting med saken å gjøre, makan til usakeligheter da... 0 Siter
Gjest tooblond Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Tror dette kan slå begge veier. Synes synd på henne jeg også, hun fremstår som en noe enkel sjel og har kanskje ikke ressurser til å passe på seg selv godt nok:-( 0 Siter
Gjest tooblond Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Ja, for det finnes ikke enkelte andre mennesker, som lider! Hun har penger til all mulig hjelp, hvem andre mennesker har det? Syykt spør du meg! Mange som har penger nok da, uten at det hjelper mot alle problem. Hvis det hadde vært så enkelt så hadde verden vært enkel da! Feks. ville personer som unge Spears ha kjøpt seg fri fra problem, men vi kan vel være enige om at dette ikke ser ut til å være sannheten? :-) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Mange som har penger nok da, uten at det hjelper mot alle problem. Hvis det hadde vært så enkelt så hadde verden vært enkel da! Feks. ville personer som unge Spears ha kjøpt seg fri fra problem, men vi kan vel være enige om at dette ikke ser ut til å være sannheten? :-) Har de sett mange sultne barn, på din planet... 0 Siter
nick Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Har de sett mange sultne barn, på din planet... Legg tallene på bordet, hvor stor del av inntekten din gir du til afrikaungene? 0 Siter
Gjest bella - (tb) Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Dama har millioner i inntekt, og du synes synd på henne? Hva føler du for de som sulter i Afrika? Selvsagt er det en tragisk situasjon. man kan si mangt og meget om denne ungen kvinnen men at det er synd på henne er dte liten tvil om. At du setter hennes liv opp mot katastrofen i Afrika er fjasete, ingen er mer verdt enn noen andre. Ja, hun har penger -og du vet like godt som meg at alt kan ikke kjøpes for penger. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Legg tallene på bordet, hvor stor del av inntekten din gir du til afrikaungene? Det kan jeg godt med god samvittighet gjøre. Jeg har to fadderbarn og støtter redd barna med et barn. Jeg har utbetalt ca. 9-tusen i måneden pluss barentrygd for en (dvs to). Hva gjør du? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Selvsagt er det en tragisk situasjon. man kan si mangt og meget om denne ungen kvinnen men at det er synd på henne er dte liten tvil om. At du setter hennes liv opp mot katastrofen i Afrika er fjasete, ingen er mer verdt enn noen andre. Ja, hun har penger -og du vet like godt som meg at alt kan ikke kjøpes for penger. Mat kan kjøpes for penger! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.