Gå til innhold

Hva tror dere sker med Britney?

Anbefalte innlegg

Gjest tidligere fan
Skrevet

ut og inn av avvenning....midt i forhandlinger om foreldreretten....selvmordsforsøk.

karrieren er over, uten tvil.

Syns synd på henne jeg.

• Svar 99
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

39

• carma

7

• MsMonroe

4

• Åsemor

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hvis hun får den hjelpen hun trenger, og er villig til å ta i mot den, så er det vel håp for henne også, selv om det ser ganske svart ut for øyeblikket.

Håper det ordner seg for henne, for ungenes skyld og ikke minst for hennes egen del.

Jeg har aldri vært noen fan, men ønsker henne alt godt.

Gjest nicole41
Skrevet

Det kan jo hende hun er på vei inn i fødselspsykose. Fødte ikke hun et barn for litt siden?

Og så den alkoholbruken gjør ting bare verre, mye verre.

Jeg tror hun får hjelp og reiser seg sterkt opp igjen. Jeg tror ikke karrieren hennes er over.

hidi, the scorpion
Skrevet

Dama har millioner i inntekt, og du synes synd på henne?

Hva føler du for de som sulter i Afrika?

Skrevet

Kan man ikke ha det vondt og vanskelig når man har mye penger?

Gjest tidligere fan
Skrevet

....som om det kunne sammenlignes? og hvis du ikke bryr deg, hvorfor gidder du svare her?

Forøvrig syns jeg synd på dem i afrika, men også på det enkelte menneske - uavhengig av økonomi.

hidi, the scorpion
Skrevet

Kan man ikke ha det vondt og vanskelig når man har mye penger?

Tror de som sulter i hjel har det et hakk eller to verre....

hidi, the scorpion
Skrevet

....som om det kunne sammenlignes? og hvis du ikke bryr deg, hvorfor gidder du svare her?

Forøvrig syns jeg synd på dem i afrika, men også på det enkelte menneske - uavhengig av økonomi.

Ja, for det finnes ikke enkelte andre mennesker, som lider!

Hun har penger til all mulig hjelp, hvem andre mennesker har det?

Syykt spør du meg!

Skrevet

Tror de som sulter i hjel har det et hakk eller to verre....

Ja okej. Vi får slutte å klage alle mann siden det alltid er sultne barn i afrika.

hidi, the scorpion
Skrevet

Ja okej. Vi får slutte å klage alle mann siden det alltid er sultne barn i afrika.

Synes du ærlig talt synd på henne? Hun kan knipse psykologer, leger og annet medisinsk personell, når det måtte passe henne...

Andre dør i kø!

Så hvis du synes det er så greit, så kanskje vi snakkes, hvis ditt barn dør,,,,

hidi, the scorpion
Skrevet

Synes du ærlig talt synd på henne? Hun kan knipse psykologer, leger og annet medisinsk personell, når det måtte passe henne...

Andre dør i kø!

Dør i kø, skulle det være!

Skrevet

Andre dør i kø!

Hun har jo tydelig store problemer, selvsagt syns jeg synd på henne.

At mitt barn skal dø har da ingenting med saken å gjøre, makan til usakeligheter da...

Gjest tooblond
Skrevet

Tror dette kan slå begge veier. Synes synd på henne jeg også, hun fremstår som en noe enkel sjel og har kanskje ikke ressurser til å passe på seg selv godt nok:-(

Gjest tooblond
Skrevet

Ja, for det finnes ikke enkelte andre mennesker, som lider!

Hun har penger til all mulig hjelp, hvem andre mennesker har det?

Syykt spør du meg!

Mange som har penger nok da, uten at det hjelper mot alle problem. Hvis det hadde vært så enkelt så hadde verden vært enkel da!

Feks. ville personer som unge Spears ha kjøpt seg fri fra problem, men vi kan vel være enige om at dette ikke ser ut til å være sannheten? :-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Mange som har penger nok da, uten at det hjelper mot alle problem. Hvis det hadde vært så enkelt så hadde verden vært enkel da!

Feks. ville personer som unge Spears ha kjøpt seg fri fra problem, men vi kan vel være enige om at dette ikke ser ut til å være sannheten? :-)

Har de sett mange sultne barn, på din planet...

Skrevet

Har de sett mange sultne barn, på din planet...

Legg tallene på bordet, hvor stor del av inntekten din gir du til afrikaungene?

Gjest bella - (tb)
Skrevet

Selvsagt er det en tragisk situasjon. man kan si mangt og meget om denne ungen kvinnen men at det er synd på henne er dte liten tvil om. At du setter hennes liv opp mot katastrofen i Afrika er fjasete, ingen er mer verdt enn noen andre. Ja, hun har penger -og du vet like godt som meg at alt kan ikke kjøpes for penger.

hidi, the scorpion
Skrevet

Legg tallene på bordet, hvor stor del av inntekten din gir du til afrikaungene?

Det kan jeg godt med god samvittighet gjøre. Jeg har to fadderbarn og støtter redd barna med et barn. Jeg har utbetalt ca. 9-tusen i måneden pluss barentrygd for en (dvs to).

Hva gjør du?

hidi, the scorpion
Skrevet

Selvsagt er det en tragisk situasjon. man kan si mangt og meget om denne ungen kvinnen men at det er synd på henne er dte liten tvil om. At du setter hennes liv opp mot katastrofen i Afrika er fjasete, ingen er mer verdt enn noen andre. Ja, hun har penger -og du vet like godt som meg at alt kan ikke kjøpes for penger.

Mat kan kjøpes for penger!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...