Gå til innhold

Hva tror dere sker med Britney?

Anbefalte innlegg

Gjest bella - (tb)
Skrevet

Mat kan kjøpes for penger!

Ikke skrik til meg når du snakker.

Mat kan kjøpes, ja. poenget er at dette er 2 ulike kriser, du kan ikke sammenligne dem.

• Svar 99
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

39

• carma

7

• MsMonroe

4

• Åsemor

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det kan jeg godt med god samvittighet gjøre. Jeg har to fadderbarn og støtter redd barna med et barn. Jeg har utbetalt ca. 9-tusen i måneden pluss barentrygd for en (dvs to).

Hva gjør du?

Drikker øl.

hidi, the scorpion
Skrevet

Ikke skrik til meg når du snakker.

Mat kan kjøpes, ja. poenget er at dette er 2 ulike kriser, du kan ikke sammenligne dem.

Dummeste jeg har lest!

To kriser blir nettopp målt opp mot hverandre i krig.

Men du syns kanskje ikke at de sultne i Afrika er noe å kjempe for!

Bedre å satse all energi på henne som har alt!

Gjest bella - (tb)
Skrevet

Dummeste jeg har lest!

Jo det synes jeg absolutt, jeg gir til hungersnød og sender klær så ofte jeg har mulighet. Og selvsagt trenger Afrika penger. Men det er ikke det vi snakker om. Vi snakker om en ung kvinne som åpenbart har det helt forjævelig og hvorfor det er så vanskelig å forstå at hun også trenger hjelp.

Skrevet

Synes du ærlig talt synd på henne? Hun kan knipse psykologer, leger og annet medisinsk personell, når det måtte passe henne...

Andre dør i kø!

Så hvis du synes det er så greit, så kanskje vi snakkes, hvis ditt barn dør,,,,

Du store alpakka...

Gjest rart må jeg si. Også tidligere fan.
Skrevet

Dummeste jeg har lest!

For en utrolig snever og umoden holdning. Alle synes vel katastrofene i Afrika er tragiske. Det kan likevel gå an å ha medfølelse med mennesker, rike mennesker som Britney Spears. Du virker å være ekstremt sjalu på rikdom.

Gjest bella - (tb)
Skrevet

Uten tvil synd på jenta. Men USA elsker gode comeback, Spears kommer til å plage oss i mange år enda... grøss og gru.

Skrevet

Aldri vært noen Britney-fan, men jeg synes ærlig talt synd på henne nå!

Håper hun kommer seg på beina igjen for barnas skyld, for jeg synes veldig synd på de også.

hidi, the scorpion
Skrevet

Jo det synes jeg absolutt, jeg gir til hungersnød og sender klær så ofte jeg har mulighet. Og selvsagt trenger Afrika penger. Men det er ikke det vi snakker om. Vi snakker om en ung kvinne som åpenbart har det helt forjævelig og hvorfor det er så vanskelig å forstå at hun også trenger hjelp.

For at hun er kjent? Drit i alle de andre som ikke er kjent!

Gjest bella - (tb)
Skrevet

Er det komplett umulig for deg å ha medfølelse 2 steder samtidig?

hidi, the scorpion
Skrevet

Du store alpakka...

Hadde vært bedre om din alpakka ble sendt dit den trengs.

Ikke til en jente som har alt rundt seg!

Skrevet

En synes vel synd på de som er så langt nede, selvom de ikke er kjente også? Kan uansett ikke være lett å få alt på avisforsidene heller, når en går gjennom en slik greie som hun tydeligvis gjør.

Men at hun i det minste har et nettverk å støtte seg på, det er sant. Likevel er nok dette kun ennå et tragisk eksempel på at lykke ikke kan kjøpes.

Skrevet

Hadde vært bedre om din alpakka ble sendt dit den trengs.

Ikke til en jente som har alt rundt seg!

Leser du dine egne innlegg? Eller, leser du de innleggene du svarer på før du svarer?

Du svarer helt ut av sammenheng her, skjønner du ikke det?

Med din logikk bør man aldri bry seg om noen for det er alltid noen som har det verre. Det finnes til og med folk som har det verre enn barna i Afrika! Betyr det at vi burde slutte å bry oss om barna i Afrika?

hidi, the scorpion
Skrevet

For en utrolig snever og umoden holdning. Alle synes vel katastrofene i Afrika er tragiske. Det kan likevel gå an å ha medfølelse med mennesker, rike mennesker som Britney Spears. Du virker å være ekstremt sjalu på rikdom.

I mine øyne går det ikke an!

Om det går i dine øyne, så håper jeg at du aldri kommer til de virkelige fattige land!

Der hvor øyendråper kan forhindre blinhet, der hvor hjelp kan hjelpe follk som dør...

Skrevet

Det er vel ingen som har sagt noe som helst om at hun fortjener noe mer/ er mer synd i henne fordi hun er kjent!?

Nå hører du det du VIL høre for å kverulere virker det som..

Det folk har sagt her, er at det er mange måter å ha det vondt på. NEi, Britney sulter nok ikke, men man kan jo være syk/ ha smerte i livet uansett.

Britney har helt klart ressurser rundt seg som kan ta seg av henne, men hva en person føler og hvordan en har det inni seg har da ingeting med penger å gjøre.

Å dette kan man mene UTEN at det betyr at man synes noe mindre synd på barna i Afrika, mener jeg. Man kan ha 2 tanker i hodet samtidig..

hidi, the scorpion
Skrevet

Er det komplett umulig for deg å ha medfølelse 2 steder samtidig?

Ja! Når den ene delen dør, så er det ingen konflikt i mine øyne!

Skrevet

Dummeste jeg har lest!

Så du mener at vi aldri kan synes synd på enkeltpersoner, så lenge fattige barn i afrika sulter?

hidi, the scorpion
Skrevet

En synes vel synd på de som er så langt nede, selvom de ikke er kjente også? Kan uansett ikke være lett å få alt på avisforsidene heller, når en går gjennom en slik greie som hun tydeligvis gjør.

Men at hun i det minste har et nettverk å støtte seg på, det er sant. Likevel er nok dette kun ennå et tragisk eksempel på at lykke ikke kan kjøpes.

De sultne og fattige er også utover avisa!

Men også de vet, at en stjerne er mye viktigere enn dem!

hidi, the scorpion
Skrevet

Leser du dine egne innlegg? Eller, leser du de innleggene du svarer på før du svarer?

Du svarer helt ut av sammenheng her, skjønner du ikke det?

Med din logikk bør man aldri bry seg om noen for det er alltid noen som har det verre. Det finnes til og med folk som har det verre enn barna i Afrika! Betyr det at vi burde slutte å bry oss om barna i Afrika?

Hvem har det verre enn barna i Afrika?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...