Gå til innhold

Hva tror dere sker med Britney?

Anbefalte innlegg

Gjest bella - (tb)
Skrevet

Hva som skjer med Britney. Tja, hun kommer sikkert til å få orden på livet sitt, og da kommer filmen om Britneys liv.

Eventuelt kommer hun til å følge i en del andres spor, og bli et vakkert lik.

Og da kommer i hvert fall filmen.

Så konklusjonen får bli at det uansett kommer en film.

og et par bøker....

• Svar 99
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

39

• carma

7

• MsMonroe

4

• Åsemor

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest bella - (tb)
Skrevet

Nei, for det går ikke an! Barn som sulter i hjel kan ikke settes opp mot en som har alt. De som tortureres kan ikke sammenlignes med pop-stars..

Du som skriver, har ikke peiling på virkelig nød eller lidelser, hvis du synes hun har det ille!

Men vi setter det ikke opp mot hverandre,- det er jo du som gjør det.

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg motsier deg ikke på akkurat dette. Men andre kan også leve i et helvete, hidi.

Hva er helvete? Å se sitt barn dø pga av sult eller å være rik nok til å ha alt av hjelpeapperat rundt seg?

Skrevet

Og jeg tviler på det! Har hun sett barnet sitt sakte sulte ihjel, uten å kunne gjøre noe?

Har hun sett familiemedlemmer skutt rett ned fordi de tilhører feil gruppe?

Hva har hun opplevd?

Veldig mange mennesker med psykiske problemer i vår del av verden sliter i tillegg med enorm skyldfølelse av akkurat de grunnene du ramser opp.

"Hvilken rett har jeg til å være ulykkelig? Jeg som aldri har opplevd katastrofe eller krig, lever i et rikt land og har alt jeg trenger"

Er det konstruktive tanker mener du?

hidi, the scorpion
Skrevet

Men vi setter det ikke opp mot hverandre,- det er jo du som gjør det.

Fordi jeg blir kvalm av å synes synd på rike mennesker!

De dør, gjerne selvvalgt!

Gjest bella - (tb)
Skrevet

Hva er helvete? Å se sitt barn dø pga av sult eller å være rik nok til å ha alt av hjelpeapperat rundt seg?

Ser du ikke at begge deler kan være, begge de totalt ulike verdnene, et fullkomment helvete? Man kan ikke kjøpe alt, alt kan fordufter ikke ved hjelp av terapi eller diamanter eller nye sko. Hvorfor finnes det da fler og fler ulykkelige, hvorfor tar da så mange livet av seg? Hvorfor finnes depresjon om man kan kjøpe seg frisk?

hidi, the scorpion
Skrevet

Veldig mange mennesker med psykiske problemer i vår del av verden sliter i tillegg med enorm skyldfølelse av akkurat de grunnene du ramser opp.

"Hvilken rett har jeg til å være ulykkelig? Jeg som aldri har opplevd katastrofe eller krig, lever i et rikt land og har alt jeg trenger"

Er det konstruktive tanker mener du?

Nei! De fleste som sliter får ikke hjelp!

Men hadde de vært superstjerner, så hadde hjelpen vært der ...

Mitt skrik er til alle som sliter med å få hjelp, og jeg vet det er mange!

hidi, the scorpion
Skrevet

Ser du ikke at begge deler kan være, begge de totalt ulike verdnene, et fullkomment helvete? Man kan ikke kjøpe alt, alt kan fordufter ikke ved hjelp av terapi eller diamanter eller nye sko. Hvorfor finnes det da fler og fler ulykkelige, hvorfor tar da så mange livet av seg? Hvorfor finnes depresjon om man kan kjøpe seg frisk?

Jeg er mer kritisk til de som skriker opp om "superstjerner", inkludert alle på DOL som gjør det!

For meg og mange med meg er det direkte kvalmende...

Det er definitivt ikke godt for de mange psykiatriske pasienter i her i landet heller...

ShitDiddelyDo
Skrevet

og et par bøker....

Ja, det er vel det vanlige.

Skrevet

Nei! De fleste som sliter får ikke hjelp!

Men hadde de vært superstjerner, så hadde hjelpen vært der ...

Mitt skrik er til alle som sliter med å få hjelp, og jeg vet det er mange!

Det er ikke all "hjelp" som hjelper. Og da gjør penger ingen forskjell.

hidi, the scorpion
Skrevet

Det er ikke all "hjelp" som hjelper. Og da gjør penger ingen forskjell.

Om den hjelpen redder ditt barn, så er det hjelp. Penger kan faktisk hjelpe alle, men de aller rikeste vil ikke hjelpe,,,

Jeg blir så provosert når de snakker om en superstjerne med alle midler til rådighet, i forhold til resten av verden.

Norge inkludert!

Skrevet

Om den hjelpen redder ditt barn, så er det hjelp. Penger kan faktisk hjelpe alle, men de aller rikeste vil ikke hjelpe,,,

Jeg blir så provosert når de snakker om en superstjerne med alle midler til rådighet, i forhold til resten av verden.

Norge inkludert!

Ok, jeg kjenner mangemillionærer som har dødd av både psykiske og somatiske helseproblemer.

Penger hjelper uansett sier du? Ja, men kameraten min drar faktisk ikke til India for å kjøpe seg ny lever. Selv om han har mer enn råd til det.

Og når det gjelder psykiske problemer kan man bare kjøpe seg fri fra køene. Det finnes ingen garanti for at man får det noe bedre all terapi og medisinbruk til tross.

Det er du som dro inn resten av verden. Jeg er oppriktig sjokkert over holdningene dine.

hidi, the scorpion
Skrevet

Ok, jeg kjenner mangemillionærer som har dødd av både psykiske og somatiske helseproblemer.

Penger hjelper uansett sier du? Ja, men kameraten min drar faktisk ikke til India for å kjøpe seg ny lever. Selv om han har mer enn råd til det.

Og når det gjelder psykiske problemer kan man bare kjøpe seg fri fra køene. Det finnes ingen garanti for at man får det noe bedre all terapi og medisinbruk til tross.

Det er du som dro inn resten av verden. Jeg er oppriktig sjokkert over holdningene dine.

Og jeg over dine!

Å se sitt barn sulte ihjel eller vite at sønnen i huset ble torturert i hjel. Det skal de bare suge opp å gå videre..

Mens en superstjerne, som aldri har opplevd noe verre enn å bli sett, skal vi synes synd på?

Personlig, tror jeg verden er blitt gal!!!!

Skrevet

Og jeg over dine!

Å se sitt barn sulte ihjel eller vite at sønnen i huset ble torturert i hjel. Det skal de bare suge opp å gå videre..

Mens en superstjerne, som aldri har opplevd noe verre enn å bli sett, skal vi synes synd på?

Personlig, tror jeg verden er blitt gal!!!!

Det er fryktelig synd på alle som opplever alt det grusomme du skriver om! Ingen har sagt noe annet.

Men det må være lov å si at nå har ikke Britney det godt likevel.

Og ja, verden er gal.

Jeg syntes synd på Cåre Conradi da tissefanten hans ble lagt ut til allmenn beskuelse også. Jeg glemmer ikke å sende penger til PLAN-fadderbarnet mitt i Uganda likevel.

hidi, the scorpion
Skrevet

Det er fryktelig synd på alle som opplever alt det grusomme du skriver om! Ingen har sagt noe annet.

Men det må være lov å si at nå har ikke Britney det godt likevel.

Og ja, verden er gal.

Jeg syntes synd på Cåre Conradi da tissefanten hans ble lagt ut til allmenn beskuelse også. Jeg glemmer ikke å sende penger til PLAN-fadderbarnet mitt i Uganda likevel.

Så flott!

Jeg støtter også psykisk syke i Norge, de får altfor dårlig behandling!

Gjest tooblond
Skrevet

Er det å i en periode "ikke klare å passe på seg selv" som du sier, ensbetydende med å være en enkel sjel?

Nei, i mine øyne er det ikke det.

En enkel sjel kan fint greie å passe på seg selv under de riktige forutsetninger, mens en "komplisert" sjel kan mangle ressurser til å gjøre dette over tid.

Skrevet

Ikke når person har all mulig hjelp!

Det er ikke alt som kan kjøpes for penger.

Jeg evner heldigvis å synes synd på mennesker som lider, uavhengig av sosial status.

Det kalles empati.

Skrevet

Det er ikke alt som kan kjøpes for penger.

Jeg evner heldigvis å synes synd på mennesker som lider, uavhengig av sosial status.

Det kalles empati.

Empati er en god egenskap.

Hos noen som ellers opptrer "normalt" empatisk, ser man at hatet og misunnelsen mot rike mennesker forstyrrer normale reflekser.

Skrevet

Fordi jeg blir kvalm av å synes synd på rike mennesker!

De dør, gjerne selvvalgt!

Oh my good!

Så du tror at et menneske som velger å ta sitt liv, ikke lider masse i forkant av den avgjørelsen?

Du er virkelig på viddene!

Gjest Brittany S.
Skrevet

Oh my good!

Så du tror at et menneske som velger å ta sitt liv, ikke lider masse i forkant av den avgjørelsen?

Du er virkelig på viddene!

Heheheh, bra svart!! Og med det setter vi altså strek for denne debatten. DU fikk siste ord, Jippiii :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...