Gjest Tacomix Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Vet at det ikke er så ille her som jeg bor iforhold til sørlandet. Men nå må jeg ut med min frustrasjon også, nå blåser det forferdelig ute. Jeg har klaget før, men nå er det enda verre blåsing. Kan det ikke bli bra vær snart? Kan jo ikke gå ute i så kraftigvind vær, en blåser virkelig bort. Det blåser sikkelig kraftig. 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Det blåser her også, skikkelig isvind! Det er bare -8 ute her, men effektiv temperatur i vindkastene er sikker ned mot -20! Jeg tok drosje hjem fra jobb i kveld. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Det blåser her også, skikkelig isvind! Det er bare -8 ute her, men effektiv temperatur i vindkastene er sikker ned mot -20! Jeg tok drosje hjem fra jobb i kveld. Det gjorde du lurt i med å ta drosje. Om det blåser slik i morgen som det gjør nå, greier ikke jeg å gå. Bruker jo sabla lang tid bare på 100 meter. Så da får vi se hvordan været er i morgen. Håper ikke at det blåser like ille i morgen, da sliter jeg. Nå er jeg hvertfall glad for at jeg ikke er ute i båt. Rart ikke bilene blåser av veien. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.