Gå til innhold

tvnorge nå: om foreldre som slår ungene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syntes det var grusom og se på, ble helt sjokka over holdningene.

Jeg synes det er regelrett mobbing, tenk på de barna hvor avvist de må føle seg og det av de nærmeste omsorgspersonene..

jeg tar i bruk fjernkontrollen nå, orker ikke se mer.

Skrevet

Jeg har så vondt av småguttene at jeg nesten griner. Herregud - her skulle virkelig Nannyene ha vært en mnds tid!

Evt. barnevernet... I alle fall for litt foreldreoppdragelse. Den ene mora bare lo av at hun slo ungene mer enn faren og ingen av dem syntes ungen ble slått nok! Herregud.

Skrevet

Trodde at det var de færreste som slo barna sine. Men om jeg ikke hørte helt feil så slår 3 av 4 briter barna sine. Håper at statistikken her til lands ikke er like dyster...... Syntes utrolig synd på den lille 3 åringen som ikke forsto hvorfor pappan slo

Skrevet

Det som er ille er jo at de tror at det hjelper. Men de må jo nesten være blinde. Barna oppfører seg jo ikke noe bedre uansett hvor mye de blir slått.

Sørgelig.

Gjest det er ikke rett
Skrevet

Det som er ille er jo at de tror at det hjelper. Men de må jo nesten være blinde. Barna oppfører seg jo ikke noe bedre uansett hvor mye de blir slått.

Sørgelig.

Og moren som ville at barna skulle frykte henne.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...