Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har tempen kommet ned på kun +22 grader, og jeg skimtet en sky i sted!

Guri!

Gjest Tacomix
Skrevet

Hvor

er

du

hen?

Her

sitter

jeg

inne

å

håper

vinden

avtar

til

i

morgen,

ellers

stikker

ikke

jeg

ut.

Skrevet

Hvor er du? Eller er det bare tull?

Nei, det er virkelig ille! Nå må jeg slå av airconditioningen også! Det er for kaldt!

Skrevet

Kan jeg komme på besøk :o)

Jeg har herpesfobi, så det går ikke.

Om 6 måneder står vi på Gardermoen. Fyttihelvete! Er det noe jeg har sinnsykt lite lyst til, så er det å flytte til Gnore!

Skrevet

Jeg har herpesfobi, så det går ikke.

Om 6 måneder står vi på Gardermoen. Fyttihelvete! Er det noe jeg har sinnsykt lite lyst til, så er det å flytte til Gnore!

Har dere fått kjøpt hus enda?

Skrevet

Åååh, nå skjønner jeg! Det er du som kvir deg til å flytte hjem til Norge, tilbake til kulden og alle utgiftene?

Skrevet

Hvor er du? Eller er det bare tull?

Gamle Dolere har en fornemmelse av at nick bor i Australia for tiden.

;)

Skrevet

;)

Har alltid hatt en drøm om å reise til/bo i perioder i Australia. Tror jeg spurte henne om vi skulle bytte en gang ;)

Skrevet

Åååh, nå skjønner jeg! Det er du som kvir deg til å flytte hjem til Norge, tilbake til kulden og alle utgiftene?

Det er helt riktig.

Skrevet

Har dere fått kjøpt hus enda?

Nei. Vi er litt tilbakeholdne med å kjøpe hus usett over nettet. Dessuten venter jeg på skatteinformasjon før vi kjøper. Regelen er sånn at ->eiendom i Norge = skatte til Norge.

Til slutt, vi vet ikke hvor vi skal bosette oss.

Skrevet

;)

Gamle Dolere tar veldig feil.

Skrevet

Nei. Vi er litt tilbakeholdne med å kjøpe hus usett over nettet. Dessuten venter jeg på skatteinformasjon før vi kjøper. Regelen er sånn at ->eiendom i Norge = skatte til Norge.

Til slutt, vi vet ikke hvor vi skal bosette oss.

Skal vi bytte?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...