nick Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Nå har tempen kommet ned på kun +22 grader, og jeg skimtet en sky i sted! Guri! 0 Siter
bouenas Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Hvor er du? Eller er det bare tull? 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Hvor er du så hen? Her sitter jeg inne å håper vinden avtar til i morgen, ellers stikker ikke jeg ut. 0 Siter
nick Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Skrevet 22. februar 2007 Hvor er du? Eller er det bare tull? Nei, det er virkelig ille! Nå må jeg slå av airconditioningen også! Det er for kaldt! 0 Siter
nick Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Skrevet 22. februar 2007 Kan jeg komme på besøk ) Jeg har herpesfobi, så det går ikke. Om 6 måneder står vi på Gardermoen. Fyttihelvete! Er det noe jeg har sinnsykt lite lyst til, så er det å flytte til Gnore! 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Jeg har herpesfobi, så det går ikke. Om 6 måneder står vi på Gardermoen. Fyttihelvete! Er det noe jeg har sinnsykt lite lyst til, så er det å flytte til Gnore! Har dere fått kjøpt hus enda? 0 Siter
bouenas Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Åååh, nå skjønner jeg! Det er du som kvir deg til å flytte hjem til Norge, tilbake til kulden og alle utgiftene? 0 Siter
GoodTimes Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Hvor er du? Eller er det bare tull? Gamle Dolere har en fornemmelse av at nick bor i Australia for tiden. 0 Siter
bouenas Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Gamle Dolere har en fornemmelse av at nick bor i Australia for tiden. Har alltid hatt en drøm om å reise til/bo i perioder i Australia. Tror jeg spurte henne om vi skulle bytte en gang 0 Siter
nick Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Skrevet 23. februar 2007 Åååh, nå skjønner jeg! Det er du som kvir deg til å flytte hjem til Norge, tilbake til kulden og alle utgiftene? Det er helt riktig. 0 Siter
nick Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Skrevet 23. februar 2007 Har dere fått kjøpt hus enda? Nei. Vi er litt tilbakeholdne med å kjøpe hus usett over nettet. Dessuten venter jeg på skatteinformasjon før vi kjøper. Regelen er sånn at ->eiendom i Norge = skatte til Norge. Til slutt, vi vet ikke hvor vi skal bosette oss. 0 Siter
nick Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Skrevet 23. februar 2007 Gamle Dolere har en fornemmelse av at nick bor i Australia for tiden. Gamle Dolere tar veldig feil. 0 Siter
bouenas Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Nei. Vi er litt tilbakeholdne med å kjøpe hus usett over nettet. Dessuten venter jeg på skatteinformasjon før vi kjøper. Regelen er sånn at ->eiendom i Norge = skatte til Norge. Til slutt, vi vet ikke hvor vi skal bosette oss. Skal vi bytte? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.