hidi, the scorpion Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Må jo være de som støtter superstjerner, i sine "anfall". Om de fattige av de fattigste hadde fått tilnærmet lik behandling, hvem hadde vært sultne eller syke? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Skrevet 22. februar 2007 *gjesper* Hadde egentlig ikke forventet svar fra deg overhodet! 0 Siter
Åsemor Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Og dette handler om hva? Fortsettelse på Britney-tråden nedenfor her tenker jeg, der hidi spyr opp usaklig etter usaklig argument for å ikke synes synd på rike som har det vondt. 0 Siter
Gemini Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Fortsettelse på Britney-tråden nedenfor her tenker jeg, der hidi spyr opp usaklig etter usaklig argument for å ikke synes synd på rike som har det vondt. Akkurat... Men hvorfor starte en ny tråd om det samme som diskuteres like nedenfor? Og ikke engang ta seg bryet å beskrive hva man tar opp? 0 Siter
carma Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Jeg har lurt litt på deg en stund, men nå gjør jeg ikke det lenger :-) 0 Siter
Gjest lurer også Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Jeg har lurt litt på deg en stund, men nå gjør jeg ikke det lenger :-) Er hidi troll? 0 Siter
Åsemor Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Akkurat... Men hvorfor starte en ny tråd om det samme som diskuteres like nedenfor? Og ikke engang ta seg bryet å beskrive hva man tar opp? Hehe, det kan du si. Og nå tror jeg at jeg må sette meg på hendene for å ikke skrive noe særdeles stygt. 0 Siter
Gjest Helle Marie Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Herre Hjelpe meg Jesus, om man har 7 mill på konto eller -7 mill, så har jo man vondt i sjela si, dersom man har det. hva er dtte for slags misforstått kommunisme?? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Skrevet 22. februar 2007 Og dette handler om hva? Rikdom vs fattigdom! 0 Siter
Gjest Helle Marie Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Rikdom vs fattigdom! Oooooooooog? Venter spent på fortsettelse. Du mener at sjelelige sår og vonde livsopplevelser kan "måles" ut i fra hvor rik man er? Hva er det slags enkel og "svart-hvitt tankegang"? Bare spør jeg.. Venter spent på et langt og saklig svar. 0 Siter
carma Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Hehe, det kan du si. Og nå tror jeg at jeg må sette meg på hendene for å ikke skrive noe særdeles stygt. hehehe Jeg feilet... *himle* 0 Siter
Gjest Helle Marie Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Hadde egentlig ikke forventet svar fra deg overhodet! *Hjelp* *rister på hodet* 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Skrevet 22. februar 2007 Herre Hjelpe meg Jesus, om man har 7 mill på konto eller -7 mill, så har jo man vondt i sjela si, dersom man har det. hva er dtte for slags misforstått kommunisme?? Det hadde vært død eller liv for andre! 0 Siter
tula Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Det får de, men til hver sin tid! Og det er ikke så rart, siden det er snakk om 2 vidt forskjellige ting her. Jeg kan da ikke slutte å føle empati for mennesker som har det vondt fordi det er barn som sulter i Afrika! Hvor er logikken her da? Og hvilke type menneske gjør det oss til da? Vi har tv-innsamlinger til de fattige i verden år etter år. Innimellom har vi også innsamling til de psykisk syke. Ingen grunn til å blande kortene her! 0 Siter
Gjest Helle Marie Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Det hadde vært død eller liv for andre! hmmm...den enes død, den andres brød du mener? Litt av en livsfilosofi... 0 Siter
Åsemor Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 hehehe Jeg feilet... *himle* Pøh, du er jo snill. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.