Gå til innhold

Hvem lar seg lure?

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion
Skrevet

Må jo være de som støtter superstjerner, i sine "anfall".

Om de fattige av de fattigste hadde fått tilnærmet lik behandling, hvem hadde vært sultne eller syke?

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

16

• carma

5

• Åsemor

3

• citygirl

3

Mest aktive i denne tråden

hidi, the scorpion
Skrevet

*gjesper*

Hadde egentlig ikke forventet svar fra deg overhodet!

Skrevet

Og dette handler om hva?

Fortsettelse på Britney-tråden nedenfor her tenker jeg, der hidi spyr opp usaklig etter usaklig argument for å ikke synes synd på rike som har det vondt.

Skrevet

Fortsettelse på Britney-tråden nedenfor her tenker jeg, der hidi spyr opp usaklig etter usaklig argument for å ikke synes synd på rike som har det vondt.

Akkurat...

Men hvorfor starte en ny tråd om det samme som diskuteres like nedenfor? Og ikke engang ta seg bryet å beskrive hva man tar opp?

Skrevet

Jeg har lurt litt på deg en stund, men nå gjør jeg ikke det lenger :-)

Gjest lurer også
Skrevet

Jeg har lurt litt på deg en stund, men nå gjør jeg ikke det lenger :-)

Er hidi troll?

Skrevet

Akkurat...

Men hvorfor starte en ny tråd om det samme som diskuteres like nedenfor? Og ikke engang ta seg bryet å beskrive hva man tar opp?

Hehe, det kan du si.

Og nå tror jeg at jeg må sette meg på hendene for å ikke skrive noe særdeles stygt.

Gjest Helle Marie
Skrevet

Herre Hjelpe meg Jesus, om man har 7 mill på konto eller -7 mill, så har jo man vondt i sjela si, dersom man har det. hva er dtte for slags misforstått kommunisme??

hidi, the scorpion
Skrevet

Og dette handler om hva?

Rikdom vs fattigdom!

Gjest Helle Marie
Skrevet

Rikdom vs fattigdom!

Oooooooooog? Venter spent på fortsettelse.

Du mener at sjelelige sår og vonde livsopplevelser kan "måles" ut i fra hvor rik man er?

Hva er det slags enkel og "svart-hvitt tankegang"? Bare spør jeg..

Venter spent på et langt og saklig svar.

Skrevet

Hehe, det kan du si.

Og nå tror jeg at jeg må sette meg på hendene for å ikke skrive noe særdeles stygt.

hehehe

Jeg feilet... *himle*

Gjest Helle Marie
Skrevet

Hadde egentlig ikke forventet svar fra deg overhodet!

*Hjelp*

*rister på hodet*

hidi, the scorpion
Skrevet

Herre Hjelpe meg Jesus, om man har 7 mill på konto eller -7 mill, så har jo man vondt i sjela si, dersom man har det. hva er dtte for slags misforstått kommunisme??

Det hadde vært død eller liv for andre!

Skrevet

Det får de, men til hver sin tid! Og det er ikke så rart, siden det er snakk om 2 vidt forskjellige ting her.

Jeg kan da ikke slutte å føle empati for mennesker som har det vondt fordi det er barn som sulter i Afrika! Hvor er logikken her da? Og hvilke type menneske gjør det oss til da?

Vi har tv-innsamlinger til de fattige i verden år etter år. Innimellom har vi også innsamling til de psykisk syke. Ingen grunn til å blande kortene her!

Gjest Helle Marie
Skrevet

Det hadde vært død eller liv for andre!

hmmm...den enes død, den andres brød du mener? Litt av en livsfilosofi...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...