Gå til innhold

Hvem lar seg lure?

Anbefalte innlegg

Gjest bella - (tb)
Skrevet

Nei, du tenker søt liten hvit jente!

hva spiller det for rolle hvilken hudfarge vi har hidi. vi snakker om å ha sympati for mennesker som lever i et helvete på hver sin måte.

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

16

• carma

5

• Åsemor

3

• citygirl

3

Mest aktive i denne tråden

hidi, the scorpion
Skrevet

hva spiller det for rolle hvilken hudfarge vi har hidi. vi snakker om å ha sympati for mennesker som lever i et helvete på hver sin måte.

Som noen har ønsket, og andre har fryktet!

Gjest bella - (tb)
Skrevet

Som noen har ønsket, og andre har fryktet!

forklar.. nå skjønte jeg ikke hva du mente..

Gjest Helle Marie
Skrevet

forklar.. nå skjønte jeg ikke hva du mente..

attu gidder

Gjest bella - (tb)
Skrevet

attu gidder

ja nå begynner jeg å lure litt selv... :-)

Gjest liten løve
Skrevet

Men kan man alltid si hva man mener? Altså, alle kan sikkert si hva de mener, om de vil, det er gudhjelpemeg ytringsfrihet her i landet.

Men, jeg er ute etter å vite hva du forbinder med EUPF, du har jo ennå ikke svart på det, selv om jeg har etterlyst det svaret fra deg flere ganger i denne tråden.

Så, hvorfor har det seg sånn at Hidi har EUPF?

Hvis du har en kul i brystet så kan det være en sammenvokst melkekjertel eller det kan være kreft.

Kul i brystet kan altså være et symptom på kreft.

Svart-hvitt tenkning kan være et symptom på at en har emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse.

Jeg kan ikke bevise at hidi har en personlighetsforstyrrelse og du kan ikke bevise at hun ikke har det.

Hvem er du? Fagperson? Pasient?

Gjest Helle Marie
Skrevet

Hvis du har en kul i brystet så kan det være en sammenvokst melkekjertel eller det kan være kreft.

Kul i brystet kan altså være et symptom på kreft.

Svart-hvitt tenkning kan være et symptom på at en har emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse.

Jeg kan ikke bevise at hidi har en personlighetsforstyrrelse og du kan ikke bevise at hun ikke har det.

Hvem er du? Fagperson? Pasient?

Poenget mitt er at du skal være svært forsiktig med å sette merkelapper og diagnoser på folk, når du ikke engang er fagperson. Og selv om du er fagperson, så er det i beste fall uproffesjonelt å sitte på dol og anklage folk du ikke kjenner for å ha en diagnose.

Mange kan da ha svart-hvitt tenking selv om de ikke har EUPF.

Antar at du ikke er noen fagperson dersom du ikke var klar over det.

Så mitt budskap er: Vær forsiktig med hvordan du omtaler folk.

Vet ikke hva hensikten er med å sette en diagnose på en annen.

Har det noen hensikt i det hele tatt, utenom at du krenker personen?

Er du en av dem som slenger dritt til de andre nickene her inne når det er noe du er uenig med dem i?

HVEM er liksom DU som skal VURDERE en annen person? HVEM er DU som føler deg berettiget til å gjøre noe sånt? Har du ikke lært normal folkeskikk? Er det for å ramme noen, fordi du ikke har det godt med deg selv?

har du grandiose tanker om deg selv? Altså - du utnevner jo deg selv til ekspert her da.

Så, føler du at du har noen rett til å slenge dritt til andre? Er det en god egenskap?

Klarer du å slutte med det, eller er det noe tvangsmessig over det?

Sorry, måtte bare :D

Gjest liten løve
Skrevet

Poenget mitt er at du skal være svært forsiktig med å sette merkelapper og diagnoser på folk, når du ikke engang er fagperson. Og selv om du er fagperson, så er det i beste fall uproffesjonelt å sitte på dol og anklage folk du ikke kjenner for å ha en diagnose.

Mange kan da ha svart-hvitt tenking selv om de ikke har EUPF.

Antar at du ikke er noen fagperson dersom du ikke var klar over det.

Så mitt budskap er: Vær forsiktig med hvordan du omtaler folk.

Vet ikke hva hensikten er med å sette en diagnose på en annen.

Har det noen hensikt i det hele tatt, utenom at du krenker personen?

Er du en av dem som slenger dritt til de andre nickene her inne når det er noe du er uenig med dem i?

HVEM er liksom DU som skal VURDERE en annen person? HVEM er DU som føler deg berettiget til å gjøre noe sånt? Har du ikke lært normal folkeskikk? Er det for å ramme noen, fordi du ikke har det godt med deg selv?

har du grandiose tanker om deg selv? Altså - du utnevner jo deg selv til ekspert her da.

Så, føler du at du har noen rett til å slenge dritt til andre? Er det en god egenskap?

Klarer du å slutte med det, eller er det noe tvangsmessig over det?

Sorry, måtte bare :D

Hvem krenker nå?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...